آموزش شروع سریع مدل سازی در MODO: جلد 3

Quick Start to Modeling in MODO: Volume 3

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: به جلد 3 از شروع سریع مدل سازی در MODO، مجموعه ای از دوره های آموزشی خاص که قرار است به ترتیب دنبال شوند و با تمرین های ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده در هم آمیخته شوند، خوش آمدید. نرم‌افزار مورد نیاز: فایل‌های MODO 801.Exercise این فایل‌های تمرینی در نظر گرفته شده‌اند تا دارایی‌هایی را که برای ایجاد یک تجربه عملی مبتنی بر ویدئو نیاز دارید، در اختیار شما قرار دهند. با فایل های تمرین، می توانید با نویسنده همراه باشید و همان راه حل را در رایانه خود دوباره ایجاد کنید. دانلود فایل تمرین

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع سریع مدل سازی در MODO: جلد 3 Quick Start to Modeling in MODO: Volume 3

  • ساخت مخزن سوخت Building the Fuel Tank

  • مدل سازی پایگاه تفنگ Modeling the Gun Base

  • جزئیات پایگاه تفنگ Detailing the Gun Base

  • پایان دادن به پایگاه تفنگ Finishing the Gun Base

  • مدل سازی بشکه Modeling the Barrel

  • اضافه کردن محافظ بشکه و مهاربند Adding the Barrel Guard and Brace

  • اضافه کردن محافظ بالا بر روی بشکه Adding the Top Guard on the Barrel

  • مدل سازی دسته Modeling the Handle

  • پایان دادن به دسته Finishing the Handle

  • مدل سازی محافظ دسته پایینی با ابزار قلم Modeling the Lower Handle Guard with the Pen Tool

  • ساخت شیلنگ سوخت Building the Fuel Hose

  • مدل سازی ماشه Modeling the Trigger

  • افزودن جزئیات به بدنه تفنگ Adding Details to the Gun Body

  • پاکسازی صحنه و تعیین تکلیف Scene Cleanup and Assignment

نمایش نظرات

آموزش شروع سریع مدل سازی در MODO: جلد 3
جزییات دوره
1h 31m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.