آموزش معرفی Mudbox 2011

Introduction to Mudbox 2011

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره به اصول اولیه کار در Mudbox از جمله مجسمه سازی هندسه، رنگ آمیزی بافت ها، ژست مدل ها و صادرات مش ها و نقشه ها می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2011. در این دوره به اصول اولیه کار در Mudbox از جمله مجسمه سازی هندسه، رنگ آمیزی بافت ها، ژست مدل ها و صادرات مش ها و نقشه ها می پردازیم. Mudbox یک ابزار خلاقیت قدرتمند برای هنرمندان سه بعدی است. این به ما اجازه می دهد تا مدل های با وضوح بسیار بالا را مجسمه سازی کنیم، بافت های پیچیده ای را برای آنها رنگ آمیزی کنیم، و مش ها را در یک حالت قابل استفاده تولید کنیم. با استفاده از یک رویکرد مبتنی بر پروژه، به اصول اولیه کار در Mudbox، مانند رابط کاربری و کار با هندسه خواهیم پرداخت. ما به موضوعات مجسمه سازی و نقاشی، مانند کار با تمبر، تنظیم ویژگی های قلم مو، کار با لایه های رنگ، استفاده از Mudbox با Adobe Photoshop و نقاشی چندین کانال خواهیم پرداخت. همچنین روش‌هایی را برای ایجاد نقشه‌های جابه‌جایی برداری برای بازتولید جزئیات پیچیده پوشش می‌دهیم، و یاد می‌گیریم که از ابزار Pose برای تغییر شکل دادن سریع مدل‌هایمان استفاده کنیم. در پایان این دوره، درک لازم برای ادغام Mudbox را در گردش کار خود و شروع به مجسمه سازی و نقاشی پروژه های سفارشی خود خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2011.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

معرفی Mudbox 2011 Introduction to Mudbox 2011

  • کاوش در رابط کاربری Exploring the User Interface

  • پیمایش در نمای سه بعدی Navigating the 3D View

  • کار با مش های Mudbox و نمایش هندسه Working with Mudbox Meshes and Displaying Geometry

  • وارد کردن هندسه به Mudbox Importing Geometry into Mudbox

  • کار با Subdivision Levels در Mudbox Working with Subdivision Levels in Mudbox

  • دستکاری هندسه در Mudbox Manipulating Geometry in Mudbox

  • مبانی مجسمه سازی و نقاشی Sculpting and Painting Basics

  • شکل دادن به هندسه با استفاده از قلم مو Shaping Geometry Using the Grab Brush

  • مسدود کردن در اشکال بزرگ بر روی موجود Blocking in Large Shapes on the Creature

  • پالایش پوسته و غشاء Refining the Shell and Membrane

  • جزئیات پوسته داخلی Detailing the Inner Shell

  • مجسمه سازی قسمت زیرین مخلوق Sculpting the Underside of the Creature

  • مجسمه سازی ستون فقرات جلو و عقب Sculpting the Front and Back Spines

  • اضافه کردن جزئیات سطح به پوسته اصلی Adding Surface Detail to the Main Shell

  • جزئیات سر مخلوق Detailing the Creature's Head

  • مجسمه سازی پاهای موجود Sculpting the Legs of the Creature

  • ایجاد و استفاده از نقشه های جابجایی برداری Creating and Using Vector Displacement Maps

  • استفاده از لایه های Sculpt برای ترکیب کردن جزئیات Using Sculpt Layers to Blend Detail

  • اضافه کردن و دستکاری مواد Adding and Manipulating Materials

  • اضافه کردن نور به صحنه های Mudbox Adding Lights to Mudbox Scenes

  • با استفاده از فیلترهای Viewport Using the Viewport Filters

  • رنگ آمیزی یک رنگ پایه برای بدن موجود Painting a Base Color for the Body of the Creature

  • رنگ آمیزی غشاء Painting the Membranes

  • افزودن لامپ به غشاها Adding Incandescence to the Membranes

  • استفاده از برس خشک برای رنگ کردن پوسته Using the Dry Brush to Paint the Shell

  • استفاده از براش های تنظیم تصویر برای اصلاح بافت ها Using the Image Adjustment Brushes to Modify Textures

  • نقاشی ستون فقرات و زیرین موجود Painting the Spine and Underside of the Creature

  • نقاشی پاهای موجود Painting the Creature's Legs

  • افزودن جزئیات با استفاده از Projection Painting Adding Detail Using Projection Painting

  • کار با Mudbox و Adobe Photoshop Working with Mudbox and Adobe Photoshop

  • استخراج نقشه ها در Mudbox Extracting Maps in Mudbox

  • با استفاده از Pose Tools Using the Pose Tools

  • کار با Mudbox و Maya Working with Mudbox and Maya

نمایش نظرات

آموزش معرفی Mudbox 2011
جزییات دوره
4h 14m
34
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.