آموزش گردش کار مدل سازی چند ضلعی در CINEMA 4D

Polygon Modeling Workflows in CINEMA 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس‌ها، استفاده از گردش کار مدل‌سازی منحصربه‌فرد CINEMA 4D را برای ایجاد مدل‌های چندضلعی ارگانیک خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D. نرم‌افزار مورد نیاز: CINEMA 4D. در این سری از درس‌ها، استفاده از گردش کار مدل‌سازی منحصربه‌فرد CINEMA 4D برای ایجاد مدل‌های چندضلعی ارگانیک را یاد خواهیم گرفت. ما با صحبت در مورد چند ضلعی ها و مزایا و معایب استفاده از آنها شروع می کنیم. سپس، با استفاده از دایناسور به عنوان مثال، از روند کار مبتنی بر سلسله مراتب CINEMA 4D در ترکیب با تکنیک های سنتی چند ضلعی برای ساخت یک مدل ارگانیک از ابتدا استفاده خواهیم کرد. ما ابزارهای چند ضلعی را پوشش می‌دهیم که به شما امکان می‌دهند هندسه خود را اکسترود، برش یا تقسیم کنید و همچنین ژنراتورهایی که به شما امکان می‌دهند به صورت متقارن کار کنید و در حین کار یک نسخه صاف از مدل خود را ببینید. در پایان، ایده خوبی از قدرت و انعطاف پذیری CINEMA 4D در هنگام ساخت مدل های چند ضلعی خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

گردش کار مدل سازی چند ضلعی در CINEMA 4D Polygon Modeling Workflows in CINEMA 4D

  • مقدمه ای بر چند ضلعی ها Introduction to Polygons

  • تنظیم تصاویر مرجع پس زمینه Setting up Background Reference Images

  • ساخت بدنه اصلی Building the Main Body

  • تکمیل و آماده سازی هندسه بدنه Finishing and Preparing the Body Geometry

  • مدل سازی ساق پشتی Modeling the Back Leg

  • مدل سازی انگشتان پا Modeling the Toes

  • ساختن بازوها و پنجه های جلو Building the Arms and Front Claws

  • چسباندن بازوها و پاها به بدن Attaching the Arms and Legs to the Body

  • مدلسازی با تقارن Modeling with Symmetry

  • ساخت پایگاه سر Building the Head Base

  • چسباندن سر به بدن Attaching the Head to the Body

  • مدل سازی ناحیه چشم Modeling the Eye Area

  • ایجاد فضای داخلی دهان Creating the Mouth Interior

  • اتمام سر Finishing the Head

  • افزودن چین و چروک و چین و چروک Adding Wrinkles and Folds

  • مدل سازی بادبان استخوانی Modeling the Bony Sail

  • اضافه کردن سنبله های سر و دم Adding the Head and Tail Spikes

  • مدل سازی سنبله های سر جلو Modeling the Front Head Spikes

  • ساختن دندان ها Building the Teeth

  • مدل سازی زبان Modeling the Tongue

  • تبدیل مدل ها به چند ضلعی Converting Models to Polygons

نمایش نظرات

آموزش گردش کار مدل سازی چند ضلعی در CINEMA 4D
جزییات دوره
3h 1m
22
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.