آموزش مجسمه سازی گردش کار در بلندر

Sculpting Workflows in Blender

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره آموزشی، با قلم موی اصلی مجسمه سازی آشنا می شویم و تنظیماتی مانند اندازه و قدرت قلم مو را اصلاح می کنیم. در ادامه، در مورد انواع سکته مغزی و کار با تقارن یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Blender 2.72b. ما این آموزش Blender را با تنظیم یک مجسمه اولیه شروع می کنیم. ما در مورد برس اولیه مجسمه سازی یاد خواهیم گرفت و تنظیماتی مانند اندازه و قدرت قلم مو را اصلاح خواهیم کرد. در ادامه، در مورد انواع سکته مغزی و کار با تقارن یاد خواهیم گرفت. ما همچنین یاد خواهیم گرفت که یک مجسمه با وضوح چندگانه تنظیم کنیم و عملکرد برس های مختلف را بررسی کنیم. ما یاد می گیریم که قسمت هایی از مش خود را بپوشانیم و از بافت ها در فرآیند مجسمه سازی خود استفاده کنیم. کار را با یادگیری استفاده از توپولوژی پویا برای مجسمه سازی یک مش بدون نگرانی در مورد ارائه وضوح کافی به پایان می رسانیم. پس از اتمام این آموزش بلندر، ایده بسیار بهتری در مورد نحوه کار با ابزارهای مجسمه سازی و همچنین نحوه ادغام آنها در کار خود خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Blender 2.72b.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مجسمه سازی گردش کار در بلندر Sculpting Workflows in Blender

  • ایجاد یک مجسمه اساسی Creating a Basic Sculpt

  • کار با انواع سکته مغزی Working with Stroke Types

  • مجسمه سازی متقارن Sculpting Symmetrically

  • راه اندازی یک مجسمه با وضوح چندگانه Setting up a Multi-resolution Sculpt

  • با استفاده از Grab Brush Using the Grab Brush

  • کار با برس های خاک رس Working with the Clay Brushes

  • ایجاد چین Creating Creases

  • هندسه پوشاندن و پنهان کردن Masking and Hiding Geometry

  • مجسمه سازی با بافت Sculpting with Textures

  • تغییر گزینه های براش Changing Brush Options

  • استفاده از توپولوژی پویا Using Dynamic Topology

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی گردش کار در بلندر
جزییات دوره
1h 16m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
19
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.