آموزش کار با Spotlight در ZBrush

Working with Spotlight in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش ZBrush، ما استفاده از Spotlights را در ترکیب تصاویر خارجی در گردش کار نقاشی ZBrush خود بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4. در این آموزش ZBrush، ما استفاده از Spotlights را در ترکیب تصاویر خارجی در گردش کار نقاشی ZBrush خود بررسی خواهیم کرد. Spotlights ابزاری عالی برای سازماندهی و بهینه سازی گردش کار نقاشی بافت ما در ZBrush است. در این آموزش، دانش اولیه خوبی از کار با Spotlight در ZBrush به دست خواهیم آورد. ما در مورد بارگذاری تصاویر، سازماندهی آنها در یک Spotlight، اصلاح آنها و استفاده از آنها برای نقاشی روی مدل هایمان صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

کار با Spotlight در ZBrush Working with Spotlight in ZBrush

  • مبانی Spotlight Spotlight Basics

  • تبدیل تصاویر در Spotlight Transforming Images in Spotlight

  • نقاشی پروجکشن با Spotlight Projection Painting with Spotlight

  • استفاده از بافت های بدون درز Applying Seamless Textures

  • تلنگر تصاویر برای تناسب بهتر Nudging Images for Better Fit

  • ایجاد تنظیمات تصویر Making Image Adjustments

  • شبیه سازی بین تصاویر Cloning Between Images

  • نقاشی با Spotlight Painting with Spotlight

  • مجسمه سازی با Spotlight Sculpting with Spotlight

  • نقاشی از طریق چند لایه Painting Through Multiple Layers

نمایش نظرات

آموزش کار با Spotlight در ZBrush
جزییات دوره
1h 8m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.