آموزش نکات مدل سازی پخش شده در CINEMA 4D

Broadcast Modeling Tips in CINEMA 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: CINEMA 4D یک برنامه عالی برای ایجاد عناصر پخش کننده است و به خوبی با افتر افکت ترکیب می شود. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15. CINEMA 4D یک برنامه عالی برای ایجاد عناصر پخش است و به خوبی با افتر افکت ترکیب می شود. هنرمندان Motion Graphics می توانند عناصر زیادی را به تنهایی ایجاد کنند و از آنها در پروژه های خود استفاده کنند. هرچند که این دارایی ها در مدل سازی خود کمی بیشتر به زمان و توجه نیاز دارند ، هر از چندگاهی ممکن است مسائل پیش بیاید. در این آموزش ، برخی از مشکلات کاربران را هنگام شروع ایجاد و اصلاح دارایی های پخش ، بررسی خواهیم کرد. این دوره واقعا برای کسانی است که با مدل سازی در CINEMA 4D آشنایی ندارند و فقط باید مطمئن شوند دارایی های آنها کار می کند. ما در مورد اطمینان از اینکه هندسه ما پس از تبدیل از هندسه تولید شده بهم جوش داده می شود صحبت خواهیم کرد. ما روش های ترکیب splines و ایجاد splines شاخه ای را با استفاده از سیستم های L پوشش خواهیم داد. ما همچنین هندسه بولی را تمیز خواهیم کرد ، با محوری کار خواهیم کرد و از Brush Tool برای تغییر شکل یک شی استفاده خواهیم کرد. در پایان این آموزش هنگام ایجاد دارایی برای قطعه پخش بعدی خود ، کمی بیشتر در مورد معامله هندسه چند ضلعی خواهید دانست. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

نکات مدل سازی پخش شده در CINEMA 4D Broadcast Modeling Tips in CINEMA 4D

  • نکات Spline Spline Tips

  • کنترل وضوح هندسه تولید شده Controlling Resolution of Generated Geometry

  • ایجاد Splines بر اساس هندسه Creating Splines Based on Geometry

  • ایجاد شاخه های شاخه ای Creating Branching Splines

  • تمیز کردن هندسه تولید شده Cleaning up Generated Geometry

  • تغییر هندسه بولی Tweaking Boolean Geometry

  • کار با Pivots Working with Pivots

  • با استفاده از ابزار قلم مو Using the Brush Tool

  • بسته شدن سوراخ های هندسه Closing Geometry Holes

  • کلونرها و آرایه ها Cloners and Arrays

  • استفاده مجدد از هندسه Reusing Geometry

  • کار با Ffds Working with Ffds

  • ایجاد توپولوژی پیچ خورده Creating Twisted Topology

نمایش نظرات

آموزش نکات مدل سازی پخش شده در CINEMA 4D
جزییات دوره
1h 15m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.