آموزش تکنیک های مدل سازی مایا: گرگینه ها

Maya Modeling Techniques: Werewolves

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: تکنیک های مدل سازی Polygon و Sub-D و گردش کار تولید برای مدل سازی ارگانیک در مایا را با بیش از شش ساعت آموزش پروژه محور بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5. آموزش تکنیک های مدل سازی Polygon و Sub-D و گردش کار برای مدل سازی ارگانیک در مایا با بیش از شش ساعت آموزش پروژه محور. برای هنرمندان متوسط ​​عالی است. نکات برجسته محبوب عبارتند از: تکنیک های مدل سازی جعبه. استفاده استراتژیک از Edge Loop و Extruding Faces. رسم لبه ها با ابزار Split Polygon. فشار دادن و کشیدن نقاط برای تغییر شکل ها. مدلسازی متقارن; استفاده از مجسمه سازی تعاملی برای ایجاد سریع حجم. اکسترود کردن و تغییر مسیر گروه های عضلانی. استفاده مجدد از هندسه؛ افزودن قطعنامه به صورت استراتژیک؛ حفظ خطوط مدل؛ مسدود کردن در هندسه؛ اضافه کردن جزئیات و اصلاح هندسه. استفاده از هندسه شکل دفورمرها. تغییر مسیر جریان لبه. حفظ حجم نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تکنیک های مدل سازی مایا: گرگینه ها Maya Modeling Techniques: Werewolves

  • مروری بر تکنیک های پروژه Overview of Project Techniques

  • مروری بر ابزارهایی که در این پروژه استفاده خواهند شد Overview of Tools That Will Be Used in This Project

  • تنظیم تصاویر مرجع Setting up the Reference Images

  • مسدود کردن نیم تنه Blocking out the Torso

  • مسدود کردن لگن Blocking out the Pelvis

  • مسدود کردن قسمت بالایی پا Blocking out the Upper Leg

  • مسدود کردن ساق پا Blocking out the Lower Leg

  • مسدود کردن پا Blocking out the Foot

  • ساختن انگشتان پا و پنجه ها Building out the Toes and Claws

  • مسدود کردن شانه Blocking out the Shoulder

  • مسدود کردن بازو Blocking out the Arm

  • مسدود کردن سر Blocking out the Head

  • شکل دادن و صاف کردن سر Shaping and Smoothing the Head

  • مسدود کردن پوزه بالایی Blocking out the Upper Snout

  • مسدود کردن پوزه پایین Blocking out the Lower Snout

  • اضافه کردن وضوح و شکل دادن به سر Adding Resolution and Shaping the Head

  • مسدود کردن گوش Blocking out the Ear

  • مسدود کردن ناحیه چشم Blocking out the Eye Area

  • ساخت عضلات سینه Building out the Chest Muscles

  • ساخت عضلات شانه Building out the Muscles of the Shoulder

  • ساخت عضلات پشت - تراپزیوس Building out the Back Muscles - Trapezius

  • ساخت عضلات پشت - Latissimus Dorsi Building out the Back Muscles - Latissimus Dorsi

  • ساخت عضلات شکم Building out the Abdominal Muscles

  • ساخت عضلات بالای ساق پا Building out the Muscles of the Upper Leg

  • ساخت عضلات همسترینگ Building out the Hamstring Muscles

  • ساخت عضلات ساق پا Building out the Calf Muscles

  • ساخت عضلات دوسر و سه سر Building out the Biceps and Triceps

  • ساخت عضلات ساعد Building out the Muscles of the Forearm

  • ساختن پایه دست Building the Base of the Hand

  • افزودن انگشتان به دست Adding Fingers to the Hand

  • افزودن جزئیات به Snout Adding Detail to the Snout

  • ساختن بینی Building the Nose

  • افزودن جزئیات به ناحیه چشم Adding Detail to the Eye Area

  • ساختن ساختار داخلی دهان و گلو Building out the Inner Mouth Structure and Throat

  • ساختن لثه Building the Gums

  • ساختن و قرار دادن دندان ها Building and Placing the Teeth

  • تکمیل ساختار دهان و دندان ها Finishing the Mouth Structure and Teeth

  • ساختن زبان Building a Tongue

  • برداشتن یک قدم به عقب: نگاهی به تغییرات یا اصلاحاتی که می توان ایجاد کرد Taking a Step Back: Looking at the Changes or Fixes That Can Be Made

  • نگاهی به گرگینه تمام شده A Look at the Finished Werewolf

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های مدل سازی مایا: گرگینه ها
جزییات دوره
5h 57m
42
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.