آموزش ساخت سلاح بازی در 3ds Max و Mudbox

Creating Game Weapons in 3ds Max and Mudbox

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره از Mudbox و 3ds Max برای ساخت و جزئیات یک سلاح تیغه ای استفاده می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2009 و بالاتر، 3ds Max 2010 و بالاتر. در این دوره از Mudbox و 3ds Max برای ساخت و جزئیات یک سلاح تیغه ای استفاده می کنیم. در حالی که 3ds Max در ایجاد مدل‌ها بسیار سریع و کارآمد است، Mudbox در مجسمه‌سازی تعاملی جزئیات پیچیده برتری دارد. با استفاده از این دو بسته در کنار هم، می‌توانیم از نقاط قوت آنها برای ایجاد سریع دارایی دیجیتال منسجم استفاده کنیم. پس از ساختن هندسه پایه پروژه نمونه خود، یک اسلحه تیغه دار، و اضافه کردن اشعه ماوراء بنفش در 3ds Max، هندسه را به Mudbox می بریم تا مجسمه سازی را شروع کنیم. ما جزئیات مختلفی را اضافه می کنیم و همچنین از نقاشی کانال برای ایجاد بافت برای رنگ و خاص بودن مدل ها استفاده می کنیم. ما همچنین نقشه های معمولی و نقشه های انسداد محیط را خروجی خواهیم داد. در نهایت، همه چیز را دوباره در 3ds Max جمع می کنیم. پس از اتمام، شما قادر خواهید بود با استفاده از این دو برنامه قدرتمند، سلاح یا وسایل خود را بسازید. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2009 و بالاتر، 3ds Max 2010 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ساخت سلاح بازی در 3ds Max و Mudbox Creating Game Weapons in 3ds Max and Mudbox

  • ساخت پایه سلاح Building the Base of the Weapon

  • ایجاد UV برای هندسه پایه Creating UVs for the Base Geometry

  • اضافه کردن تیغه های بزرگ Adding the Large Blades

  • مدل سازی تیغه های کوچک Modeling the Small Blades

  • ساخت دستگیره Building the Handle

  • انتقال هندسه به Mudbox Transferring Geometry to Mudbox

  • مجسمه سازی نگهبان Sculpting the Guard

  • تکمیل جزئیات گارد Finishing the Guard Detail

  • نقاشی گارد Painting the Guard

  • جزئیات تیغه ها Detailing the Blades

  • جزئیات دستگیره Detailing the Handle

  • اضافه کردن نقشه های Specular Adding Specular Maps

  • صادرات دارایی ها از Mudbox Exporting Assets from Mudbox

  • مونتاژ Finished Weapon در 3ds Max Assembling the Finished Weapon in 3ds Max

نمایش نظرات

آموزش ساخت سلاح بازی در 3ds Max و Mudbox
جزییات دوره
2h 7m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.