نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
با یادگیری اصول اولیه ، یک گردش کار راحت برای مدل سازی در CINEMA 4D ایجاد کنید. در این دوره ، هنگام جستجوی اصول مدل سازی ، ابزارهای معمول استفاده شده و برخی نکات و تکنیک های صرفه جویی در وقت در CINEMA 4D ، از یک روش مبتنی بر پروژه استفاده خواهید کرد. آیا می خواهید یک نگاه مقدماتی به تکنیک های مدل سازی CINEMA 4D بدست آورید؟ در این دوره ، CINEMA 4D Modeling Fundamentals ، با ابزارهای قدرتمند مدل سازی CINEMA 4D و گردش کار مبتنی بر سلسله مراتب آن آشنا خواهید شد که روند مدل سازی شما را بسیار انعطاف پذیر می کند. ابتدا ، نحوه ایجاد هندسه ساده در CINEMA 4D را کاوش کرده و آن را در صحنه های خود دستکاری کنید. در مرحله بعدی ، انواع ابزارهای مدل سازی چند ضلعی را کشف خواهید کرد که به شما امکان می دهد لبه ها را اضافه کنید ، چهره ها را اکسترود کنید و هندسه خود را شکل دهید. سپس ، شما در استفاده از ژنراتورها برای ایجاد هندسه از شاخه های بدوی یا سفارشی ، نحوه صاف کردن اشیا with با سطح زیربخش و چگونگی تعدیل سختی لبه استفاده خواهید کرد. در آخر ، برخی از ابزارهای MoGraph را پوشش خواهید داد که به شما امکان می دهد به راحتی با کپی ها در صحنه های خود کار کنید. با پایان این دوره ، شما درک بهتری از چگونگی کار این ابزارها خواهید داشت ، شما می توانید راه حل های مدل سازی خود را ایجاد کنید و واقعاً یک گردش کاری راحت ارائه دهید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
مسدود کردن بدنه بدون سرنشین
Blocking out the Drone Body
-
آغازگر هندسه
Geometry Primer
-
تنظیم الگوی مقیاس
Setting up a Scale Template
-
ساختن بازو با چند ضلعی
Building an Arm with Polygons
-
شکل دادن به بازوها
Shaping the Arms
-
بازوی تفصیلی با اکستروژن
Detailing Arms with Extrusions
-
بازوی بازوها
Duplicating the Arms
-
شکل دادن به بدن
Shaping the Body
جزئیات بدنه هواپیمای بدون سرنشین
Detailing the Drone Body
-
اصلاح توپولوژی پایین
Modifying the Bottoms Topology
-
اتمام توپولوژی پایه
Finishing the Base Topology
-
استخراج باندها
Extracting the Bands
-
مدل سازی درز
Modeling the Seam
-
استخراج پایگاه هواپیماهای بدون سرنشین
Extracting the Drone Base
-
استخراج باتری
Extracting the Battery Pack
-
افزودن دسته باتری
Adding the Battery Latch
مدل سازی ساختار پشتیبانی
Modeling the Support Structure
-
ایجاد پایگاه پشتیبانی
Creating the Support Base
-
ایجاد پایه پایه
Creating the Leg Base
-
ایجاد درج پا
Creating Leg Inserts
-
اکسترود کردن پدها
Extruding the Pads
-
آینه پشتیبانی
Mirroring the Support
-
افزودن سیم با استفاده از Splines
Adding Wires Using Splines
ساخت موتورها
Building the Motors
-
ایجاد پایگاه موتور
Creating the Motor Base
-
مدل سازی کویل های مس
Modeling the Copper Coils
-
ایجاد پایه پروانه
Creating the Propeller Base
-
آماده سازی توپولوژی مخروطی
Preparing the Cone Topology
-
بیرون کشیدن پروانه
Extruding the Propeller
-
گروه بندی موتور و پروانه
Grouping the Motor and Propeller
-
ساخت برچسب جلو
Building the Front Label
مدل سازی پایه مونتاژ دوربین
Modeling the Camera Assembly Base
-
ساخت پیوست پشتی
Building the Back Attachment
-
افزودن جزئیات با Booleans
Adding Detail with Booleans
-
ترکیب Splines با Spline Mask
Combining Splines with a Spline Mask
-
استفاده از Splines برای ایجاد هندسه
Using Splines to Create Geometry
-
بلند کردن کمک فنرها
Lofting the Shock Absorbers
-
افزودن درپوش شوک
Adding the Shock Cap
-
مدل سازی قطعات الکترونیکی
Modeling the Electronics Component
-
افزودن سیم با Splines
Adding Wires with Splines
مدل سازی دوربین
Modeling the Camera
-
ساخت پایگاه محوری
Building the Pivot Base
-
مدل سازی Pivot اول
Modeling the First Pivot
-
ایجاد قطعه اتصال دهنده
Creating the Connector Piece
-
اتمام محور دوم
Finishing the Second Pivot
-
مدل سازی دوربین
Modeling the Camera
-
به پایان رساندن بدنه دوربین
Finishing the Camera Body
-
افزودن اتصالات دوربین
Adding Camera Connectors
-
جزئیات لنز دوربین
Detailing the Camera Lens
-
سلسله مراتب و سازمان
Hierarchy and Organization
مواد ، بافت ها و ارائه ها
Materials, Textures, and Rendering
-
استفاده از مواد
Applying Materials
-
استفاده از برچسب های انتخابی
Using Selection Tags
-
ایجاد یک طرح اولیه UV
Creating a Basic UV Layout
-
ویرایش Bump Maps
Editing Bump Maps
-
ایجاد یک نقشه رنگی
Creating a Color Map
-
استفاده از بافت ها
Applying Textures
نمایش نظرات