آموزش تکسچر پروپ های بازی در تری دی مکس و فتوشاپ

Texturing Game Props in 3ds Max and Photoshop

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره به تکنیک های تکسچرینگ دارایی ها در تری دی مکس و فتوشاپ خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max، Photoshop. در این دوره به تکنیک های تکسچرینگ دارایی ها در 3ds Max و Photoshop می پردازیم. هنگام ساخت مدل‌های با وضوح پایین برای برنامه‌های بلادرنگ، بافت‌سازی نقش مهمی در انتقال اطلاعات زیادی در مورد آن مدل خواهد داشت. بسیاری از جزئیاتی را که نمی‌توانیم هنگام مدل‌سازی اضافه کنیم، با بافت‌ها شبیه‌سازی می‌شوند. علاوه بر این، می‌توانیم افکت‌های نوری یا انسداد را در بافت‌ها شبیه‌سازی کنیم. در این دوره، ما با ایجاد و مونتاژ طرح‌بندی‌های قابل استفاده UV، فرآیند آماده‌سازی مدل خود، یک تفنگ ضدتانک، برای بافت را طی می‌کنیم. سپس از تکنیک های مختلفی در فتوشاپ برای ترسیم نقشه های بافت برای تفنگ استفاده می کنیم. در نهایت، یک نقشه انسداد محیطی تهیه می کنیم که بتوانیم آن را در بافت خود ادغام کنیم. پس از تکمیل، شما یک تفنگ بافت دار خواهید داشت، اما همچنین دانش لازم برای ایجاد بافت برای مدل های خود را خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max، Photoshop.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تکسچر پروپ های بازی در تری دی مکس و فتوشاپ Texturing Game Props in 3ds Max and Photoshop

  • شروع طرح بندی UV روی سپر Beginning the UV Layout on the Shield

  • ایجاد UV برای مسیر و پایه Creating UVs for the Trail and Base

  • قرار دادن اشعه ماوراء بنفش برای چرخ ها Laying Out UVs for the Wheels

  • اتمام UV ها در کالسکه Finishing the UVs on the Carriage

  • ایجاد UV برای مونتاژ بشکه Creating UVs for the Barrel Assembly

  • کنار هم قرار دادن یک چیدمان منسجم UV برای بافت Putting Together a Cohesive UV Layout for Texturing

  • صادرات تصاویر مرجع UV و شروع بافت ها Exporting UV Reference Images and Beginning the Textures

  • اضافه کردن خاک و زنگ Adding Dirt and Rust

  • ادغام تصاویر عکاسی در بافت Integrating Photographic Images into the Texture

  • افزودن و اصلاح بافت چرخ و تایر Adding and Modifying the Wheel and Tire Textures

  • اضافه کردن بافت بهار Adding the Spring Texture

  • اضافه کردن چرخ دستی و ایجاد یک نقشه کدورت Adding the Hand Wheel and Creating an Opacity Map

  • اعمال و مشاهده بافت های ما در 3ds Max Applying and Viewing Our Textures in 3ds Max

  • ایجاد نقشه های انسداد محیطی Creating Ambient Occlusion Maps

نمایش نظرات

آموزش تکسچر پروپ های بازی در تری دی مکس و فتوشاپ
جزییات دوره
2h 7m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.