آموزش معرفی Mudbox 1.0.5

Introduction to Mudbox 1.0.5

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Mudbox و مجموعه‌ای از تکنیک‌های مدل‌سازی و مجسمه‌سازی که برای فیلم‌ها و بازی‌ها استفاده می‌شوند را به راحتی یاد بگیرید. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 1.0.5. Mudbox و مجموعه ای از تکنیک های مدل سازی و مجسمه سازی که برای فیلم و بازی استفاده می شود را به راحتی یاد بگیرید. شامل بیش از 3.5 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه است. برای هنرمندان تازه کار و تازه کار عالی است. نکات برجسته محبوب عبارتند از: تکنیک های مجسمه سازی دیجیتال. مدلسازی نامتقارن; پخت بافت؛ ایجاد نقشه های عادی. ایجاد نقشه های جابجایی. کار با لایه های سه بعدی؛ مایا و مادباکس گردش کار. آماده سازی سطح مایا; استفاده از ویژگی های تقسیم محلی؛ ویرایش چند رزولوشن؛ استفاده از تمبر و استنسیل؛ ماسک های نقاشی؛ مدیریت لایه؛ بهینه سازی صحنه؛ رندر در پرتو ذهنی; پیش نمایش نقشه عادی در زمان واقعی. نمای کلی برس های مجسمه سازی. نمای کلی رابط و ابزار. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 1.0.5.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

معرفی Mudbox 1.0.5 Introduction to Mudbox 1.0.5

  • آماده سازی موجود برای Mudbox با استفاده از مایا Preparing the Creature for Mudbox Using Maya

  • حرکت در اطراف Mudbox Moving Around Mudbox

  • درک رابط کاربری Mudbox Understanding the UI of Mudbox

  • کار با ویژگی های رایج براش و کلیدهای میانبر مرتبط با ابزارهای قلم مو Working with Common Brush Attributes and Shortcut Keys Associated with the Brush Tools

  • مروری بر برس های مجسمه سازی Overview of Sculpting Brushes

  • ویژگی های Brush: Falloff، Mirroring و Directional Settings Brush Attributes: Falloff, Mirroring, and Directional Settings

  • بارگذاری و استفاده از استنسیل ایجاد تصادفی سازی با تنظیمات ضربه قلم مو Loading and Using Stencils; Creating Randomization with Brush Stroke Settings

  • انتخاب سطوح؛ چهره ها و مجموعه های انتخاب با استفاده از ابزار چهره ها Selecting Surfaces; Faces and Selection Sets Using the Faces Tool

  • استفاده از پوسته‌های UV در مایا برای ایجاد مجموعه‌های انتخابی در Mudbox Using UV Shells in Maya to Create Selection Sets in Mudbox

  • یخ زدن و قفل کردن سطوح برای جلوگیری از ویرایش تصادفی آنها Freezing and Locking Surfaces to Keep from Accidentally Editing Them

  • استفاده از منحنی ها برای انجام وظایف تکراری Using Curves to Handle Repetitive Tasks

  • استفاده از نقشه ها برای ایجاد سطوح با جزئیات بالا. استفاده از استنسیل Using Maps to Create Highly Detailed Surfaces; Using Stencils

  • پدید آوردن؛ ویرایش و حرکت چراغ ها Creating; Editing and Moving Lights

  • ایجاد و سفارشی کردن مواد Creating and Customizing Materials

  • تقسیم بندی و بهینه سازی صحنه Subdividing and Optimizing the Scene

  • ویرایش؛ پوشش و گروه بندی لایه ها با استفاده از مدیر لایه قدرتمند Editing; Masking and Grouping Layers Using the Powerful Layer Manager

  • کار با Symmetry Working with Symmetry

  • استفاده از Baker برای ایجاد نقشه های معمولی و نمایش آنها در زمان واقعی در مایا Using the Baker to Create Normal Maps and Displaying Them in Real-time in Maya

  • ایجاد نقشه های جابجایی و استفاده از جابجایی مش Creating Displacement Maps and Using Mesh Displace

  • نمای کلی رابط کاربری Image Viewer Overview of the Image Viewer UI

  • پروژه حلزون (قسمت 1): مجسمه سازی حلزون Snail Project (Part 1): Sculpting the Snail

  • پروژه حلزون (قسمت 2): اضافه کردن جزئیات دقیق Snail Project (Part 2): Adding Fine Detail

  • پروژه حلزون (قسمت 3): ایجاد شکل بدن Snail Project (Part 3): Establishing the Shape of the Body

  • پروژه حلزون (قسمت 4): ایجاد مناطق گوشتی Snail Project (Part 4): Creating Fleshy Areas

  • پروژه حلزون (قسمت 5): ایجاد چین های پوستی Snail Project (Part 5): Creating the Skin Folds

  • پروژه حلزون (قسمت 6): جزئیات دقیق بدن Snail Project (Part 6): Fine Detail of the Body

  • درس پاداش: جلوگیری از همپوشانی و ایجاد سطوح Bonus Lesson: Preventing Overlap and Creating Surfaces

  • درس پاداش: کاوش در تنظیمات ترجیحی Bonus Lesson: Exploring Preference Settings

  • درس پاداش: استفاده از نقشه های تولید شده در Mudbox برای رندر کردن سطوح در مایا Bonus Lesson: Using Maps Generated in Mudbox to Render Surfaces in Maya

  • درس پاداش: ایجاد و ویرایش کلیدهای میانبر برای ابزارهای رایج Bonus Lesson: Creating and Editing Hotkeys for Common Tools

نمایش نظرات

آموزش معرفی Mudbox 1.0.5
جزییات دوره
3h 46m
31
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.