آموزش جعبه ابزار Modeler's Toolbox: نکات توپولوژی

Modeler's Toolbox: Topology Tips

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش، ما مجموعه ای از درس ها را برای بحث در مورد برخی از مسائلی که هنگام برخورد با توپولوژی مدل های خود با آن مواجه هستیم، پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012. در این آموزش، مجموعه ای از درس ها را برای بحث در مورد برخی از مسائلی که هنگام برخورد با توپولوژی مدل های خود با آن مواجه هستیم، پوشش خواهیم داد. توپولوژی یا جریان لبه مدل‌های ما به دلایل زیادی یک ملاحظات مهم است. در طول این درس‌ها، به این خواهیم پرداخت که توپولوژی چگونه می‌تواند بر شکل مدل‌های ما تأثیر بگذارد. ما به روش‌هایی برای یافتن و پاکسازی n-gonها و مثلث‌ها نگاه می‌کنیم. همچنین در مورد اینکه توپولوژی چگونه بر هموارسازی و لبه‌های مدل‌های ما تأثیر می‌گذارد و اینکه چقدر انیمیشن و تغییر شکل به توپولوژی خوب بستگی دارد، صحبت خواهیم کرد. بسیاری از درس‌های این آموزش برای پرداختن به مشکلات خاصی که دانش‌آموزان در برخورد با توپولوژی مدل‌هایشان داشته‌اند ایجاد شده‌اند، بنابراین امیدواریم بتوانید چند نکته را برای اضافه کردن به جعبه ابزار Modeler خود انتخاب کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

جعبه ابزار Modeler's Toolbox: نکات توپولوژی Modeler's Toolbox: Topology Tips

  • توپولوژی چیست؟ What Is Topology?

  • کارایی توپولوژیکی در ایجاد اشکال Topological Efficiency in Creating Shapes

  • برخورد با مثلث ها و N-gon ها Dealing with Triangles and N-gons

  • ترکیب مش ها با رزولوشن های مختلف Combining Meshes with Different Resolutions

  • کار با ستاره ها یا قطب ها Working with Stars or Poles

  • بهینه سازی توپولوژی برای هموارسازی Optimizing Topology for Smoothing

  • توپولوژی برای انیمیشن Topology for Animation

نمایش نظرات

آموزش جعبه ابزار Modeler's Toolbox: نکات توپولوژی
جزییات دوره
1h 4m
8
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
13
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.