آموزش ویژگی های مدل سازی جدید در مایا 2012

New Modeling Features in Maya 2012

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این مجموعه آموزشی با ویژگی های جدید مرتبط با مدل سازی در Maya 2012 آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012 و بالاتر. در این مجموعه آموزش با ویژگی های جدید مرتبط با مدل سازی در Maya 2012 آشنا خواهیم شد. لغزنده ویژگی های جدید برای ابزار نمایش دستکاری و اینکه چگونه می توانند گردش کار مدل سازی چند ضلعی ما را سرعت بخشند. همچنین نگاهی خواهیم داشت به این که چگونه می‌توانیم منحنی‌ها را بر روی سطوح چند ضلعی برای ایجاد هندسه متناسب و استفاده از آن منحنی‌های پیش‌بینی‌شده برای تقسیم یا جدا کردن آن چند ضلعی‌ها، طراحی کنیم. همچنین گزینه تولید منحنی جدید را برای ابزار اکسترود پوشش خواهیم داد. علاوه بر این، ما ابزار تقسیم تعاملی را پوشش خواهیم داد و با بررسی ویژگی‌های قابلیت همکاری جدید که به ما امکان می‌دهد بین مایا و سایر برنامه‌های Autodesk کار نزدیک‌تری داشته باشیم، کار را به پایان خواهیم رساند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ویژگی های مدل سازی جدید در مایا 2012 New Modeling Features in Maya 2012

  • استفاده از اسلایدرهای مشخصه هنگام اکسترود کردن Using the Attribute Sliders When Extruding

  • اصلاح هندسه با ابزار تقسیم تعاملی Modifying Geometry with the Interactive Split Tool

  • ایجاد منحنی هنگام اکسترود کردن Generating Curves When Extruding

  • طرح منحنی ها بر روی چند ضلعی ها Projecting Curves Onto Polygons

  • تقسیم چند ضلعی ها بر اساس منحنی ها Splitting Polygons Based on Curves

  • ادغام مایا با سایر برنامه ها Integrating Maya with Other Applications

نمایش نظرات

آموزش ویژگی های مدل سازی جدید در مایا 2012
جزییات دوره
0h 31m
7
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.