آموزش شروع کار با Replicators در MODO

Getting Started with Replicators in MODO

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس‌ها، ما یاد می‌گیریم که از Replicators برای پر کردن سریع صحنه‌ها در MODO 401 استفاده کنیم. نرم‌افزار مورد نیاز: modo 401. در این سری از درس‌ها، ما یاد می‌گیریم که از Replicators برای پر کردن سریع صحنه‌ها در MODO 401 استفاده کنیم. با پر کردن یک کتابخانه با کتاب، ایجاد ازدحام حشرات، یا ساختن مزرعه ذرت خود، تکثیرگرها ابزارهای عالی برای پراکنده کردن تعداد زیادی از اشیاء در سراسر صحنه هستند، در حالی که همچنان به شما امکان می دهند به طور موثر کار کنید. این کپی‌ها در نمای سه‌بعدی شما نمایش داده نمی‌شوند، اما با تمام سایه‌ها و اطلاعات موادشان رندر می‌شوند. در این دوره، ما اصول اولیه کپی ها و تفاوت آنها با موارد و نمونه های مش را پوشش خواهیم داد. سپس با استفاده از یک صحنه صحرا به عنوان مثال، به آیتم های مشابه و نحوه تنظیم آنها نگاه می کنیم. همچنین روش‌هایی را برای تصادفی‌سازی تبدیل‌های کپی و استفاده از ژنراتورهای سطحی پوشش خواهیم داد. ما همچنین چند روش برای تعدیل قرار دادن ماکت‌هایمان را بررسی خواهیم کرد. پس از تکمیل، درک خوبی از کپی ها خواهید داشت و می توانید از آنها در پروژه های MODO خود استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: modo 401.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع کار با Replicators در MODO Getting Started with Replicators in MODO

  • مبانی ماکت Replica Basics

  • اضافه کردن کاکتوس های کاکتوس با ابزار Vertex Adding Cactus Replicas with the Vertex Tool

  • تکرار چمن و اضافه کردن تصادفی Replicating Grass and Adding Randomization

  • استفاده از ژنراتور سطحی با گروه ها برای افزودن گیاهان Using a Surface Generator with Groups to Add Plants

  • تعدیل تراکم ماکت با استفاده از نقشه های وزن Modulating Replica Density Using Weight Maps

  • استفاده از نقشه بافت برای تعدیل قرارگیری سنگ و گیاه Using a Texture Map to Modulate Rock and Plant Placement

نمایش نظرات

آموزش شروع کار با Replicators در MODO
جزییات دوره
0h 46m
7
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.