آموزش ساخت سلاح بازی در CINEMA 4D و ZBrush

Creating Game Weapons in CINEMA 4D and ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس ها، قصد داریم مراحل ساخت و جزئیات شمشیر را با استفاده از CINEMA 4D و ZBrush طی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R12 به بالا برای فایل های پروژه، ZBrush 4 به بالا برای فایل های پروژه. در این سری از درس ها، ما قصد داریم مراحل ساخت و جزئیات شمشیر را با استفاده از CINEMA 4D و ZBrush طی کنیم. هنگام ساخت دارایی های سه بعدی، توانایی رایانه شما برای دستکاری آن اشیا محدود است، به خصوص زمانی که با مش های با وضوح بسیار بالا سروکار دارید. به همین دلیل، ما از تصاویر دو بعدی مانند نقشه های معمولی برای شبیه سازی جزئیات با وضوح بالا به گونه ای استفاده می کنیم که بتوانیم راحت تر از آن استفاده کنیم. در این دوره به ساخت شمشیر از ابتدا در CINEMA 4D می پردازیم. پس از مدل‌سازی هندسه پایه، شمشیر را به‌طور کامل در ZBrush با استفاده از تکنیک‌های مختلف مجسمه‌سازی و نقاشی می‌کنیم. برای پایان کار، نقشه هایی را برای رنگ ها و جزئیات حجاری شده ایجاد می کنیم و از GoZ برای انتقال سریع همه داده ها به CINEMA 4D استفاده می کنیم. وقتی کارتان تمام شد، درک بهتری از جریان کاری مربوط به ساخت و مجسمه سازی لوازم و قطعات با وضوح بالا با CINEMA 4D و ZBrush و ایجاد دارایی های قابل استفاده از آنها خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R12 و بالاتر برای فایل های پروژه، ZBrush 4 و بالاتر برای فایل های پروژه.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ساخت سلاح بازی در CINEMA 4D و ZBrush Creating Game Weapons in CINEMA 4D and ZBrush

  • ایجاد شکل تیغه اصلی Creating the Main Blade Shape

  • افزودن ضخامت به تیغه Adding Thickness to the Blade

  • الگوبرداری از گارد Modeling the Guard

  • ساختن گریپ Building the Grip

  • انتقال هندسه به ZBrush Transferring Geometry to ZBrush

  • تیز کردن و شکل دادن به تیغه Sharpening and Shaping the Blade

  • اضافه کردن بی نظمی به تیغه Adding Irregularity to the Blade

  • رنگ آمیزی تیغه Painting the Blade

  • مجسمه سازی و نقاشی شاخک های استخوانی Sculpting and Painting the Bony Prongs

  • مجسمه سازی و نقاشی نگهبان Sculpting and Painting the Guard

  • جزئیات Pommel Detailing the Pommel

  • جزئیات گریپ Detailing the Grip

  • اضافه کردن هندسه جدید به هیلت Adding New Geometry to the Hilt

  • ایجاد نقشه های UV Creating UV Maps

  • انتقال هندسه و نقشه ها از ZBrush Transferring Geometry and Maps from ZBrush

  • انجام تنظیمات نهایی مواد Making Final Material Adjustments

نمایش نظرات

آموزش ساخت سلاح بازی در CINEMA 4D و ZBrush
جزییات دوره
2h 14m
17
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.