آموزش مدل سازی انحنای سطح سخت در 3ds Max

Modeling Hard Surface Curvature in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره از ابزار Graphite Modeling Tools برای ساخت کلاه ایمنی فوتبال در 3ds Max استفاده می کنیم. در این دوره از ابزار Graphite Modeling Tools برای ساخت کلاه ایمنی فوتبال در 3ds Max استفاده می کنیم. یک چالش بزرگ هنگام ساخت مدل‌های سطح سخت که دارای منحنی‌ها و خطوط هستند، اضافه کردن وضوح بدون ایجاد تغییرات ناخواسته در شکل است. مجموعه ابزار Graphite Modeling Tool تعدادی ابزار دارد که می توانیم برای حل این مشکل از آنها استفاده کنیم. در این دوره به بررسی استفاده از این ابزارها با ساخت کلاه ایمنی می پردازیم. ما قادر خواهیم بود به سرعت هندسه سطح سخت را با استفاده از ابزارهایی مانند Set Flow و Flow Connect ایجاد و اصلاح کنیم که انحنای مش را حفظ می کند. پس از تکمیل، درک بهتری از برخی از ابزارهای مدل‌سازی در 3ds Max خواهید داشت و اینکه چگونه می‌توانید از این ابزارها برای ایجاد هندسه‌ای خوش‌شکل با توپولوژی تمیز برای پروژه‌های خود استفاده کنید.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل سازی انحنای سطح سخت در 3ds Max Modeling Hard Surface Curvature in 3ds Max

  • مدل سازی پایه کلاه ایمنی Modeling the Base of the Helmet

  • جزئیات پایه کلاه ایمنی Detailing the Helmet Base

  • اضافه کردن پدهای کلاه ایمنی Adding the Helmet Pads

  • ساخت ماسک صورت Building a Face Mask

  • افزودن کانکتورها و اسنپ ها Adding the Connectors and Snaps

  • ساخت پایه بند چانه Building the Chin Strap Base

  • اتمام بند چانه Finishing the Chin Strap

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی انحنای سطح سخت در 3ds Max
جزییات دوره
1h 12m
8
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.