آموزش NanoMesh Workflows در ZBrush

NanoMesh Workflows in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش ZBrush، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه NanoMesh هنرمندان را قادر می‌سازد تا به سرعت مدل‌ها را با استفاده از سطوح دیگر نمونه‌سازی کنند. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R7. در این آموزش ZBrush، ما می آموزیم که چگونه NanoMesh هنرمندان را قادر می سازد تا به سرعت مدل ها را با استفاده از سطوح دیگر نمونه برداری کنند. ما یاد خواهیم گرفت که از براش ZModeler برای افزودن سریع نمونه های NanoMesh به اشیا استفاده کنیم. ما یاد خواهیم گرفت که از تنظیمات NanoMesh برای تصادفی کردن نمونه ها در سطح یک سطح استفاده کنیم تا ظاهر طبیعی تری به آنها بدهیم. همچنین یاد خواهید گرفت که برس NanoMesh خود را بسازید که بتوانید آن را با قطعات هندسی سفارشی پر کنید تا درست در دسترس شما باشند. ما نمونه‌های کاشی کاری را در چند ضلعی پوشش می‌دهیم تا الگوها و روش‌هایی برای افزودن رنگ به نمونه‌های خود ایجاد کنیم. در نهایت، به این خواهیم پرداخت که چگونه می‌توانیم نمونه‌های خود را به هندسه واقعی و حتی مش‌های بدون درز تبدیل کنیم. در پایان این آموزش ZBrush، ایده بسیار بهتری در مورد نحوه کار با NanoMeshes و اینکه چگونه می توانید آنها را در جریان کاری خود قرار دهید، خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R7.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

NanoMesh Workflows در ZBrush NanoMesh Workflows in ZBrush

  • توابع پایه نانومش Basic Nanomesh Functions

  • ایجاد برس نانومش Creating a Nanomesh Brush

  • ایجاد خرده سنگ های تصادفی Creating Random Rock Debris

  • افزودن Nanomeshes بر اساس چند گروه Adding Nanomeshes Based on Polygroups

  • تصادفی کردن مش ها برای ایجاد ملات Randomizing Meshes to Create the Mortar

  • افزودن لایه های نانومش Adding Nanomesh Layers

  • اضافه کردن آوار به کف Adding Rubble to the Floor

  • کاشی کاری نانومش Tiling Nanomeshes

  • تغییر ظاهر نانومش ها Changing the Look of Nanomeshes

  • تبدیل Nanomeshes به هندسه Converting Nanomeshes to Geometry

نمایش نظرات

آموزش NanoMesh Workflows در ZBrush
جزییات دوره
1h 5m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.