آموزش ایجاد شخصیت های کارتونی در MODO

Creating Cartoon Characters in MODO

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ابزارهای مدلسازی و نقاشی در MODO قدرتمند و آسان برای استفاده هستند. ایجاد یک شخصیت کارتونی به ما این فرصت را می‌دهد تا ببینیم چگونه می‌توان از آن ابزارها برای مدل‌سازی اشکال ارگانیک، پیروی از طرح‌های موجود و تکمیل نقشه‌های بافت استفاده کرد... ابزارهای مدل‌سازی و نقاشی در MODO قدرتمند و آسان برای استفاده هستند. ایجاد یک شخصیت کارتونی به ما فرصتی می دهد تا ببینیم چگونه می توان از آن ابزارها برای مدل سازی اشکال ارگانیک، پیروی از طرح های موجود و تکمیل نقشه های بافت استفاده کرد. طراحی ما ساده، اما جذاب خواهد بود که به ما امکان می‌دهد روی ابزارها و تکنیک‌ها تمرکز کنیم و در عین حال چیزی سرگرم‌کننده خلق کنیم. ما با افزودن تصاویر برای استفاده به عنوان مرجع شروع می کنیم و سپس ساخت هندسه را از ابتدا شروع می کنیم. قبل از صرف زمان برای ایجاد توپولوژی پیچیده‌تر برای سر، بدنه اصلی را می‌سازیم و شکل می‌دهیم. ابزارهایی مانند Loop Slice، Edge Slice و Bevel به ما کمک می کنند تا شخصیت خود را سریع و کارآمد بسازیم. ما همچنین قطعاتی مانند دندان، چشم و شاخ را از اشکال ابتدایی یا با استفاده از هندسه موجود خود ایجاد خواهیم کرد. زمانی که مدل ما ساخته شد، مدتی را صرف بررسی طرح‌بندی‌های UV می‌کنیم و سپس چند بافت رنگی برای شخصیت ایجاد می‌کنیم. علاوه بر این، مقداری برآمدگی به کاراکتر و همچنین انسداد محیطی اضافه خواهیم کرد. در پایان، یک شخصیت کارتونی آماده برای تقلب و انیمیشن و همچنین دانش لازم برای ایجاد مدل‌هایی از طرح‌های خود خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: MODO 701.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد شخصیت های کارتونی در MODO Creating Cartoon Characters in MODO

  • راه اندازی تصاویر پس زمینه Setting up Backdrop Images

  • ایجاد فرم کلی بدن Creating the Overall Body Shape

  • شکل دادن به بدن Shaping the Body

  • بیرون آوردن فک Extruding Out the Jaw

  • اکسترود کردن سر Extruding up the Head

  • تکمیل شکل سر Finishing the Head Shape

  • افزودن چشم ها Adding the Eyes

  • اتمام حفره چشم Finishing the Eye Socket

  • ایجاد سوکت شاخ Creating the Horn Socket

  • ایجاد لثه Creating the Gums

  • مدل سازی دندان ها Modeling the Teeth

  • ساخت سلاح Building the Arms

  • ایجاد دست Creating the Hand

  • مدل سازی پاها Modeling the Legs

  • اتصال بازوها و پاها به بدن Connecting the Arms and Legs to the Body

  • اضافه کردن پنجه ها Adding the Claws

  • ساخت شاخ ها Building the Horns

  • اضافه کردن چین و چروک Adding Creases and Wrinkles

  • استفاده از مواد Applying Materials

  • ایجاد طرح بندی UV Creating a UV Layout

  • اتمام طرح UV Finishing the UV Layout

  • رنگ آمیزی بافت رنگ بدن Painting the Body Color Texture

  • نقاشی شاخ Painting the Horns

  • نقاشی پنجه ها Painting the Claws

  • ایجاد یک Bump Map Creating a Bump Map

  • اضافه کردن نقشه انسداد Adding an Occlusion Map

  • استفاده از ابزار Sculpt برای افزودن بیان Using the Sculpt Tools to Add Expression

نمایش نظرات

آموزش ایجاد شخصیت های کارتونی در MODO
جزییات دوره
3h 29m
28
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.