آموزش تکنیک های درج مش در ZBrush

Mesh Insert Techniques in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش های ZBrush، ما در مورد استفاده از انواع ابزارهای درج مش برای اضافه کردن سریع جزئیات به مدل های خود در ZBrush صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4. در این سری از آموزش های ZBrush، ما در مورد استفاده از انواع ابزارهای درج مش برای اضافه کردن سریع جزئیات به مدل های خود در ZBrush صحبت خواهیم کرد. چه از DynaMesh استفاده کنید، چه از اضافه کردن ضمائم به یک کاراکتر، یا قرار دادن پیچ و مهره یا سایر جزئیات روی سطح یک مدل، براش های Mesh Insert افزودنی قدرتمند به مجموعه ابزار شما خواهند بود. ما این دوره را با صحبت در مورد اصول قرار دادن مش در ZBrush شروع می کنیم، ابتدا به براش پیش فرض Mesh Insert نگاه می کنیم. ما به برخی از تنظیمات برس و مواردی که باید در هنگام قرار دادن مش ها فکر کنید، خواهیم پرداخت. سپس براش Mesh Insert سفارشی خود را ایجاد می کنیم که هر زمان که نیاز باشد می توانیم از آن استفاده کنیم. ما در مورد ترکیب یکپارچه مش های درج شده با هندسه موجود با استفاده از عملکرد جایگزین جدید صحبت خواهیم کرد. ما همچنین چندین روش مختلف برای ادغام منحنی ها در فرآیند درج مش را پوشش خواهیم داد. در نهایت، ما مدتی را صرف صحبت در مورد دو ویژگی بسیار مفید درج مش می کنیم. Insert Multi Mesh Brush به ما این امکان را می‌دهد که کتابخانه‌ای از مش‌ها را نگه داریم تا خیلی سریع وارد شوند یا در حین کار از بین بروند. تابع Tri-Part به ما این امکان را می دهد که شبکه های بسیار پیچیده و منحنی را تنها از چند قطعه ایجاد کنیم. در پایان، دید کلی خوبی از ابزارهای مختلف درج مش در ZBrush خواهید داشت و می‌توانید آن ابزارها را در گردش کار خود ادغام کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تکنیک های درج مش در ZBrush Mesh Insert Techniques in ZBrush

  • درج مش های فردی Inserting Individual Meshes

  • ایجاد یک برس درج مش سفارشی Creating a Custom Mesh Insert Brush

  • درج به عنوان مش های جایگزین Inserting as Replacement Meshes

  • درج در امتداد منحنی ها Inserting Along Curves

  • قرار دادن نمونه ها در امتداد منحنی ها Placing Instances Along Curves

  • ایجاد یک برس MultiMesh Creating a MultiMesh Brush

  • اضافه کردن MultiMeshes در امتداد منحنی ها Adding MultiMeshes Along Curves

  • استفاده از تابع Tri Part برای ایجاد جزئیات منحنی پیچیده Using the Tri Part Function to Create Complex Curved Detail

  • آماده سازی یک مدل برای استفاده به عنوان MultiMesh Preparing a Model to Use as a MultiMesh

  • ترکیب برس های چند مش با عملکرد سه قسمتی Combining Multi-mesh Brushes with Tri Part Functionality

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های درج مش در ZBrush
جزییات دوره
1h 20m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.