آموزش تکنیک های ارائه در ZBrush

Presentation Techniques in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش ZBrush، با ابزارها و تکنیک‌های مختلفی آشنا می‌شویم که می‌توانیم از آنها برای ایجاد ارائه بهتر برای کار ZBrush خود استفاده کنیم. نرم‌افزار مورد نیاز: ZBrush 4 و بالاتر. در این آموزش ZBrush، با ابزارها و تکنیک‌های مختلفی آشنا می‌شویم که می‌توانیم از آنها برای ایجاد ارائه بهتر برای کار ZBrush خود استفاده کنیم. ZBrush یک ابزار عالی برای ایجاد مدل های پیچیده است و مهم است که کارهایی را که انجام می دهید در بهترین نور ممکن به نمایش بگذارید. در این سری از درس‌ها، ما به چند مورد از مواردی که باید هنگام ارائه کار ZBrush خود به‌عنوان عکس‌های رندر شده یا انیمیشن فکر کنید، نگاه می‌کنیم. ما با صحبت در مورد برخی از راه‌های اصلی برای دریافت تصاویر و انیمیشن‌ها از ZBrush، از جمله مواردی که باید در هنگام تغییر تنظیمات سند و تنظیمات رندر به آنها فکر کنید، صحبت خواهیم کرد. ما در مورد برخی از کارهایی که می توانید انجام دهید تا کمی جذابیت به ارائه مدل های خود ببخشید، مانند تغییر مواد یا اضافه کردن ژست به شخصیت های خود صحبت خواهیم کرد. ما برخی از ابزارهای انیمیشن را بررسی خواهیم کرد و به انواع گزینه‌های نمایشی که می‌توانیم متحرک سازی کنیم، نگاه خواهیم کرد. ما مدل‌های خود را با استفاده از پایه‌های میز گردان پایه‌گذاری می‌کنیم و از XPose برای متحرک سازی نمایش‌های SubTool استفاده می‌کنیم. ما همچنین انیمیشن لایه‌ها را بررسی می‌کنیم تا تغییراتی مانند حالات چهره را که ممکن است ایجاد کرده‌ایم نشان دهیم. در پایان این آموزش ZBrush، ایده بهتری در مورد برخی از ابزارهایی خواهید داشت که می توانید از آنها برای نشان دادن کارهایی که در ZBrush انجام داده اید استفاده کنید و بهترین تصور ممکن را ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تکنیک های ارائه در ZBrush Presentation Techniques in ZBrush

  • ایجاد تصاویر ثابت Creating Still Images

  • ایجاد سکانس های متحرک Creating Animated Sequences

  • اضافه کردن حالت ها و بیان برای ارائه Adding Poses and Expression for Presentation

  • مواد و نکات رندر Materials and Rendering Tips

  • متحرک سازی ویژگی های نمایش مدل Animating Model Display Attributes

  • ساخت پایه گرامافون Building a Turntable Base

  • استفاده از XPose برای آشکارسازی ابزارهای فرعی Using XPose to Reveal SubTools

  • متحرک سازی لایه ها برای نمایش تنوع Animating Layers to Show Variation

  • ایجاد انیمیشن و برش های دوربین Creating Camera Animation and Cuts

  • استفاده و ایجاد پس‌زمینه سفارشی Using and Creating Custom Backgrounds

  • سفارشی کردن فیلم ها با تصاویر و متن Customizing Movies with Images and Text

  • استفاده از صدا برای زمان بندی ارائه های خود Using Audio to Time Your Presentations

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های ارائه در ZBrush
جزییات دوره
1h 30m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.