آموزش ساخت بازکن پخش سبک پاپ آپ در CINEMA 4D و افتر افکت

Building a Pop-up Style Broadcast Opener in CINEMA 4D and After Effects

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این دوره ، شما یک بازکننده پخش را از ابتدا ، ایجاد مهارت در حرکت گرافیکی ، رندر و آهنگ سازی متحرک می کنید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R17، After Effects CC 2015، Frischluft Lenscare، Reel Smart Motion Blur، Knoll Light Factory. به طور معمول ، مهارت ها و نرم افزارهای مختلفی لازم است تا پروژه گرافیک سه بعدی انیماتور را از ابتدا تا انتها به ارمغان بیاورد. در این دوره ، ساخت یک بازکن پخش کننده سبک Pop-Up در CINEMA 4D و After Effects ، شما مهارت های مهم انیمیشن سازی را با استفاده از چندین نوع نرم افزار ، همه در حالی که روی یک پروژه کار می کنید ، توسعه می دهید: یک بازکن گرافیک حرکتی با موضوع فیلم در یک پاپ سبک بالا شما با ابزارهای عالی مدل سازی CINEMA 4D کار خواهید کرد و نحوه راه اندازی انواع دوربین ها را یاد خواهید گرفت. در مرحله بعدی ، با ایجاد جلوه های پاپ آپ ، انیمیشن را به ویتنام خود اضافه می کنید تا زنده و متحرک بماند ، سپس روی روشنایی ، رندر و ترکیب پروژه خود حرکت کنید. سرانجام ، شما کامپوزیت خود را به After Effects وارد خواهید کرد ، در آنجا نکات پایان را اضافه می کنید و یک آرم برای عکس بسته می کنید. با پایان این دوره ، شما یک بازکن گرافیکی با کیفیت بالا از ابتدا ایجاد کرده اید و مهارت های زیادی را برای موفقیت در هر مرحله از پروژه های انیمیشن آینده خود نیاز دارید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R17، After Effects CC 2015، Frischluft Lenscare، Reel Smart Motion Blur، Knoll Light Factory.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد عناصر حلقه فیلم و شبح Creating the Film Reel and Ghost Elements

  • ایجاد حلقه فیلم Creating the Film Reel

  • پیوستن به حلقه فیلم Attaching the Film Reel

  • اتمام حلقه فیلم Finishing the Film Reel

  • ایجاد محیط روشنایی Creating the Lighting Environment

  • ایجاد خیابان با Booleans Creating the Street with Booleans

  • ساختن شبح Building the Ghost

  • اتمام شبح Finishing the Ghost

  • افزودن مواد به شبح Adding Materials to the Ghost

ایجاد عناصر اقیانوس و کوه Creating the Ocean and Mountain Elements

  • مدل سازی ساحل Modeling the Beach

  • مدل سازی شناور Modeling a Buoy

  • ساخت باله کوسه Building a Shark Fin

  • مدل سازی بیلبورد Modeling the Billboard

  • در حال پایان دادن به بیلبورد Finishing the Billboard

  • مدل سازی کوه Modeling the Mountain

  • افزودن مواد به کوه Adding Materials to the Mountain

  • اضافه کردن درختان با Cloners Adding Trees with Cloners

  • تصادفی کردن رنگ های درخت Randomizing Tree Colors

  • ساخت سفینه فضایی Building the Spaceship

  • در حال پایان دادن به سفینه فضایی Finishing the Spaceship

  • جمع کردن تعداد زیادی از مردم Adding a Crowd of People

ایجاد عناصر گیت و شاخه مین Creating the Gate and Mine Shaft Elements

  • ایجاد دروازه Creating the Gate

  • ساختن تابلو با خطوط شکسته Building the Sign with Splines

  • مدل سازی درب ها Modeling the Doors

  • افزودن مواد به دروازه Adding Materials to the Gate

  • افزودن سرخس با Cloners Adding Ferns with Cloners

  • افزودن درختان نخل Adding Palm Trees

  • مدل سازی صخره بزرگ Modeling the Large Cliff

  • افزودن مواد به صخره Adding Materials to the Cliff

  • مدل سازی مسیر مین Modeling the Mine Track

  • در حال اتمام مسیر مین Finishing the Mine Track

  • مدل سازی داربست Modeling the Scaffolding

  • ساخت گاری مین Building the Mine Cart

  • مدل سازی از اشخاص سبد خرید Modeling Cart Occupants

  • پایان دادن به اشغالگران Finishing the Occupants

  • وصل کردن سبد خرید مین به یک مسیر Attaching the Mine Cart to a Path

  • ایجاد پیکان Creating Arrows

  • تنظیم برای شاخ و برگ انتقال Setting up for Transition Foliage

  • ایجاد Transition Grass Creating Transition Grass

  • ایجاد درختان انتقال Creating Transition Trees

  • ایجاد سرخس های انتقالی Creating Transition Ferns

متحرک سازی حرکت های اولیه دوربین در Cinema 4D Animating Initial Camera Movements in Cinema 4D

  • تنظیم دوربین ها ، اهداف و برچسب ها Setting up the Cameras, Targets, and Tags

  • متحرک کردن دوربین اصلی و هدف اصلی Animating the Main Shot Camera and Target

  • متحرک سازی دوربین دو برای عکسبرداری گسترده Animating Camera Two for the Wide Shot

  • ایجاد دوربین Morph و ایجاد انیمیشن در ترکیب Creating a Morph Camera and Animating the Blend

  • پختن دوربین مورف Baking the Morph Camera

متحرک کردن عناصر کوه و اقیانوس Animating the Mountain and Ocean Elements

  • متحرک سازی برج شیطان Animating Devil's Tower

  • متحرک سازی سفینه فضایی Animating the Spaceship

  • متحرک کردن جمعیت Animating the Crowd

  • متحرک کردن ساحل ظاهر می شود Animating the Beach Appearing

  • متحرک کردن شناور و آب Animating the Buoy and Water

  • متحرک سازی بیلبورد Animating the Billboard Transition

  • متحرک کردن چمن گذار Animating the Transition Grass

نهایی کردن دارایی های متحرک در Cinema 4D Finalizing Animated Assets in Cinema 4D

  • متحرک سازی جاده Animating the Road

  • متحرک سازی شبح Animating the Ghost Appearing

  • متحرک کردن چرخه راه رفتن شبح Animating the Ghost Walk Cycle

  • متحرک سازی دروازه Animating the Gate

  • افزودن مشعلها Adding the Torches

  • متحرک Sconces Animating the Sconces

  • متحرک شاخ و برگ Animating the Foliage

  • متحرک کردن صخره Animating the Cliff

  • متحرک کردن گاریهای مین Animating the Mine Carts

  • متحرک سازی پیکان ها Animating the Arrows

روشنایی و رندر برای خروجی نهایی Lighting and Rendering for Final Output

  • اضافه کردن نور و آسمان به عکس Adding the Lighting and Sky to the Shot

  • تنظیم برای عمق میدان Setting up for Depth of Field

  • رفع مسیر هدف برای به دست آوردن یک هدف تمرکز بهتر Fixing the Target Path to Get a Better Focus Object

  • تنظیم Render Settings و Testing Setting up the Render Settings and Testing

آهنگسازی و پردازش پس از آن در افتر افکت Compositing and Post-processing in After Effects

  • وارد کردن پاسهای رندر شده به افتر افکت Importing the Rendered Passes to After Effects

  • با استفاده از RSMB Pro (Reel Smart Motion Blur) با Motion Vector Pass Using RSMB Pro (Reel Smart Motion Blur) with the Motion Vector Pass

  • با استفاده از افزونه Frischluft Lenscare برای عمق واقعی میدان Using the Frischluft Lenscare Plugin for Realistic Depth of Field

  • افزودن درخشش با استفاده از بافرهای شی Adding Glow Using the Object Buffers

  • افزودن چراغ های نگهدارنده مکان به پرونده CINEMA 4D Adding Placeholder Lights to the CINEMA 4D File

  • استفاده از نول کارخانه برای افزودن شراره به چراغ های استخراج شده ما Using Knoll Light Factory to Add Flares to Our Extracted Lights

  • اختصاص سلسله مراتب مناسب به نور در CINEMA 4D Assigning the Proper Hierarchy to the Light in CINEMA 4D

  • متحرک سازی آرم دستی Animating the Hand-drawn Logo

  • آشکار کردن نامه ها با ماسک Revealing the Letters with a Mask

  • افزودن یک گرادیان پر به لایه شکل برای نوارهای فیلم Adding a Gradient Fill to the Shape Layer for the Film Strips

  • افزودن جلوه های لنز واقع بینانه به ترکیب Adding Realistic Lens Effects to the Composition

  • پاک کردن مسائل Cleaning up Issues

نمایش نظرات

آموزش ساخت بازکن پخش سبک پاپ آپ در CINEMA 4D و افتر افکت
جزییات دوره
10h 16m
79
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Laura Hawk Laura Hawk

لورا یک نویسنده پرشور جلوه های بصری و گرافیک حرکتی در Pluralsight است. از زمان اولین قرار گرفتن در معرض افتر افکت در دانشگاه ، لورا یک انگیزه ابدی برای یادگیری بیشتر در مورد موشن گرافیک ، و آموختن چیزهایی که دیگران کشف کرده است. لورا شروع به کار در Digital-Tators (اکنون یک شرکت Pluralsight) به عنوان یک هنرمند موشن گرافیک ، ایجاد تبلیغات جذاب و هنر آموزنده برای سایت است. در تمام مدت حضور خود در مربیان دیجیتال ، لورا به کتابخانه های محتوای افتر افکت و NUKE کمک زیادی کرد - دیوید بلین دیجیتال خود ، "جادوی فیلم" را خراب کرد و آن را با دیگران به اشتراک گذاشت. او همچنین برای مجله 3D Artist نیز محتوا نوشته است. پروژه های موردعلاقه او دو دوره مقدماتی عمیق افترافکت در مورد Pluralsight است که هر کدام به ترتیب حول آموزش هنرمندان حرکت و VFX ساخته شده اند. لورا با استفاده از مجموعه مهارت های گسترده خود ، از ردیابی شات و روتوسکوپ گرفته تا طراحی حرکت ، به هزاران هنرمند آموزش داده است. اگر شما هرگز نیاز به س forال یا نظر دارید ، می توانید لورا را در توییترLauraHawkDesign پیدا کنید.

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.