آموزش شروع سریع مدل سازی در MODO: جلد 1

Quick Start to Modeling in MODO: Volume 1

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این جلد اولیه، اصول اولیه شروع ساخت مدل‌ها در MODO را پوشش خواهیم داد. نرم‌افزار مورد نیاز: MODO 801. در این جلد اولیه، اصول اولیه ساخت مدل‌ها در MODO را پوشش خواهیم داد. ما در مورد اصول کار با موارد مش در MODO و نحوه کپی چند ضلعی ها از یک آیتم به آیتم دیگر بحث خواهیم کرد. روش‌های ایجاد و کار با هندسه اولیه و ایجاد سطوح صاف با تقسیم‌بندی را پوشش می‌دهیم. ما برخی از رایج ترین ابزارهای مدل سازی چند ضلعی مانند Bevel و Loop Slice را پوشش خواهیم داد. ما همچنین یاد خواهیم گرفت که هندسه را در شبکه ها و در یک الگوی شعاعی تکرار کنیم. در پایان یک آرایه خورشیدی کامل ایجاد خواهیم کرد که بتوانیم آن را در سراسر زمین پر کنیم. در حالی که دنبال کردن این درس‌ها و ساختن یک پروژه با هم دانش ارزشمندی را در اختیار شما قرار می‌دهد، قدرت واقعی این است که بتوانید تکنیک‌هایی را که آموخته‌اید استفاده کنید و آنها را به روشی متفاوت در کار خود به کار ببرید. با در نظر گرفتن این موضوع، بلافاصله پس از هر جلد، یک تکلیف به شما ارائه می شود. این تکالیف شما را به چالش می‌کشد تا مهارت‌هایی را که در یک جلد خاص آموخته‌اید به کار ببرید و آن‌ها را در یک دارایی متفاوت به کار ببرید. این آموزش‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به صورت متوالی گرفته شوند، بنابراین ما واقعاً شما را تشویق می‌کنیم که با این جلد شروع کنید و تا جلد 5 ادامه دهید و از تکالیف دوره‌ای در طول مسیر برای به دست آوردن تجربه کامل یادگیری استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: MODO 801.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع سریع مدل سازی در MODO: جلد 1 Quick Start to Modeling in MODO: Volume 1

  • ساخت یک سلول خورشیدی منفرد Building a Single Solar Cell

  • تکمیل سلول خورشیدی Finishing the Solar Cell

  • سلول های تکراری Duplicating Cells

  • ساخت بدنه پانل Building the Panel Body

  • افزودن جزئیات پانل Adding Panel Detail

  • ساخت پایه استند Building the Stand Base

  • مدل سازی Pivot Modeling the Pivot

  • مدل سازی ساق پا Modeling the Leg

  • استفاده مجدد از هندسه Reusing Geometry

  • کپی کردن پاها Duplicating the Legs

  • پاکسازی صحنه و تعیین تکلیف Scene Cleanup and Assignment

نمایش نظرات

آموزش شروع سریع مدل سازی در MODO: جلد 1
جزییات دوره
1h 7m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
12
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.