آموزش نکات و ترفندهای مدل سازی در 3ds Max

Modeling Tips and Tricks in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف مدلسازی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max. در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف مدلسازی آشنا می شویم. هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل است که بر نکات و ترفندهایی تمرکز دارد که می‌تواند به بهبود گردش کار مدل‌سازی شما در 3ds Max کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه ای بر نکات و ترفندهای مدل سازی در 3ds Max Introduction to Modeling Tips and Tricks in 3ds Max

نکات و ترفندهای مدل سازی در 3ds Max Modeling Tips and Tricks in 3ds Max

  • نحوه ایجاد یک چوب پنبه در 3ds Max How to Create a Corkscrew in 3ds Max

  • استفاده از Lattice Modifier در 3ds Max Using the Lattice Modifier in 3ds Max

  • کار با Linked XForm Modifier در 3ds Max Working with the Linked XForm Modifier in 3ds Max

  • نحوه ایجاد سطوح با استفاده از منحنی ها در 3ds Max How to Create Surfaces Using Curves in 3ds Max

  • نحوه ایجاد Edgeloop در 3ds Max How to Create Edgeloops in 3ds Max

  • استفاده از اصلاح کننده های UV در 3ds Max Using UV Modifiers in 3ds Max

  • استفاده از شیء ترکیبی ShapeMerge در 3ds Max Using the ShapeMerge Compound Object in 3ds Max

  • استفاده از Melt Modifier در 3ds Max Using the Melt Modifier in 3ds Max

  • استفاده از Push Modifier در 3ds Max Using the Push Modifier in 3ds Max

  • استفاده از Slice Modifier در 3ds Max Using the Slice Modifier in 3ds Max

  • استفاده از Shell Modifier در 3ds Max Using the Shell Modifier in 3ds Max

  • انعکاس اشیا در 3ds Max Mirroring Objects in 3ds Max

  • استفاده از Booleans با اشکال دو بعدی در 3ds Max Using Booleans with 2D Shapes in 3ds Max

  • استفاده از Surface Tools در 3ds Max Using the Surface Tools in 3ds Max

  • استفاده از Noise Modifier در 3ds Max Using the Noise Modifier in 3ds Max

  • استفاده از Conform Space Warp در 3ds Max Using the Conform Space Warp in 3ds Max

  • استفاده از Taper Modifier در 3ds Max Using the Taper Modifier in 3ds Max

  • استفاده از اصلاح کننده های FFD در 3ds Max Using the FFD Modifiers in 3ds Max

نمایش نظرات

آموزش نکات و ترفندهای مدل سازی در 3ds Max
جزییات دوره
1h 41m
19
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.