آموزش ادغام خط لوله با Maya 8.5 و ZBrush 3

Pipeline Integration with Maya 8.5 and ZBrush 3

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک رویکرد تولید برای ادغام Maya و ZBrush 3 در یک محیط خط لوله مختلط بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 یا بالاتر، ZBrush 3. یک رویکرد تولید برای ادغام Maya و ZBrush 3 در یک محیط خط لوله مختلط بیاموزید. شامل 4 ساعت مدل‌سازی، مجسمه‌سازی و تکنیک‌های تولید نقشه است که معمولاً در سراسر فیلم و بازی استفاده می‌شود. ایده آل برای هنرمندان متوسطی که از Maya و ZBrush 3 استفاده می کنند. نکات برجسته محبوب عبارتند از: ZBrush Sculpting Workflow. بررسی اجمالی خط لوله Maya و ZBrush. توسعه فرم در مایا؛ حفظ یکپارچگی مش. مجسمه سازی در سطوح مختلف؛ ترکیب لایه های سه بعدی برای تنوع. کار با ابزارهای فرعی؛ استخراج هندسه; مدل سازی کم پلی در مایا; ایجاد توپولوژی پاک؛ آماده سازی هندسه برای ZBrush. وارد کردن هندسه به ZBrush. استفاده از آلفا و ضربه استفاده از آلفاهای سفارشی؛ ایجاد نقشه های جابجایی در ZBrush. استفاده از نقشه های جابجایی در مایا. راه اندازی زیربخش های زمان رندر. تنظیم تنظیمات جابجایی؛ استفاده از Projection Master; استفاده از ماوس تنبل برای جزئیات مو. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 یا بالاتر، ZBrush 3.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ادغام خط لوله با Maya 8.5 و ZBrush 3 Pipeline Integration with Maya 8.5 and ZBrush 3

  • راه اندازی یک صفحه تصویر Setting up an Image Plane

  • شروع بر روی پایه مش Starting on the Base Mesh

  • ساختن پای پشتی Building the Back Leg

  • ساخت پای جلو Building the Front Leg

  • شروع از روی سر اسب Starting on the Horse's Head

  • اتمام سر Finishing the Head

  • اتمام دهان و دم Finishing the Mouth and Tail

  • شروع طرح بندی UV Starting the UV Layout

  • اتمام UV ها Finishing up the UVs

  • صادرات Mesh برای استفاده در ZBrush Exporting the Mesh for Use in ZBrush

  • وارد کردن هندسه به ZBrush Importing Geometry into ZBrush

  • تقسیم بندی هندسه Subdividing Geometry

  • مجسمه سازی اشکال عضلانی پهن. کار با Symmetry Sculpting Broad Muscle Shapes; Working with Symmetry

  • افزودن چشم به عنوان ابزار فرعی Adding Eyes as Subtools

  • اضافه کردن تعریف عضله. ایجاد جزئیات در سراسر سطوح Adding Muscle Definition; Building up Detail Across Levels

  • اتمام مجسمه سازی سطح 3 Finishing out Level 3 Sculpting

  • مجسمه سازی در سطح 4 Sculpting at Level 4

  • کار با آلفا و استروک Working with Alphas and Strokes

  • مجسمه سازی در سطح 5 Sculpting at Level 5

  • اتمام سطح 5؛ استفاده از آلفاهای سفارشی Finishing out Level 5; Using Custom Alphas

  • اتمام یال و دم در سطح 6 Finishing the Mane and Tail at Level 6

  • افزودن جزئیات دقیق با Projection Master Adding Fine Detail with Projection Master

  • استخراج یک پتو به عنوان یک ابزار فرعی Extracting a Blanket as a Subtool

  • استفاده از لایه های سه بعدی برای ایجاد تنوع Using 3D Layers to Create Variation

  • صادرات هندسه و نقشه های جابجایی از ZBrush Exporting Geometry and Displacement Maps from ZBrush

  • بازگرداندن عناصر به هم در مایا Bringing the Elements Back Together in Maya

  • نتیجه Conclusion

  • امتیاز: حفظ یکپارچگی Base Mesh بین Maya و ZBrush Bonus: Maintaining Base Mesh Integrity Between Maya and ZBrush

نمایش نظرات

آموزش ادغام خط لوله با Maya 8.5 و ZBrush 3
جزییات دوره
3h 50m
29
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.