آموزش ساخت سلاح بازی در 3ds Max و ZBrush

Creating Game Weapons in 3ds Max and ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره، از یک گردش کار 3ds Max به ZBrush برای ساخت و تکسچر یک تبر نبرد دقیق استفاده می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر، 3ds Max 2010 و بالاتر. در این دوره، فرآیند ساخت یک تبر نبرد سه بعدی با جزئیات کامل با نقشه ها و بافت های معمولی را با استفاده از هر دو 3ds Max و ZBrush بررسی خواهیم کرد. در طول آموزش، ما برخی از راه‌هایی را که می‌توانید از این بسته‌ها با هم استفاده کنید، توضیح خواهیم داد. ما با ایجاد هندسه تبر پایه از ابتدا در 3ds Max شروع می کنیم. سپس تبر را با استفاده از تکنیک های مختلف در ZBrush به طور کامل مجسمه سازی و رنگ می کنیم. برای پایان کار، نقشه‌هایی را برای رنگ‌ها و جزئیات مجسمه‌سازی شده ایجاد می‌کنیم و دوباره آن‌ها را در 3ds Max اعمال می‌کنیم. در پایان، درک بهتری از گردش کار ساخت و مجسمه سازی لوازم و قطعات با وضوح بالا با 3ds Max و ZBrush و ایجاد دارایی های قابل استفاده از آنها خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر، 3ds Max 2010 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ساخت سلاح بازی در 3ds Max و ZBrush Creating Game Weapons in 3ds Max and ZBrush

  • ساخت سر تبر Building the Head of the Axe

  • مدل سازی دسته و دستگیره تبر Modeling the Axe Handle and Grip

  • مدل سازی گارد و چیدمان اشعه ماوراء بنفش برای گریپ Modeling the Guard and Laying out UVs for the Grip

  • وارد کردن هندسه با هموارسازی گروه ها در ZBrush Importing Geometry with Smoothing Groups into ZBrush

  • مجسمه سازی سر تبر Sculpting the Axe Head

  • پایان مجسمه سازی سر تبر Finishing the Axe Head Sculpting

  • چند رنگ آمیزی سر تبر Polypainting the Head of the Axe

  • جزئیات دسته تبر Detailing the Axe Handle

  • جزئیات دستگیره تبر Detailing the Axe Handle Grip

  • جزئیات محافظ دسته Detailing the Handle Guard

  • صادرات هندسه و نقشه ها از ZBrush Exporting Geometry and Maps from ZBrush

  • مونتاژ Axe در 3ds Max Assembling the Axe in 3ds Max

  • نقاشی و به کارگیری نقشه های Specular Painting and Applying Specular Maps

نمایش نظرات

آموزش ساخت سلاح بازی در 3ds Max و ZBrush
جزییات دوره
2h 6m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.