آموزش شروع کار با ابزارهای مدل سازی Freeform در 3ds Max

Getting Started with the Freeform Modeling Tools in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره آموزشی با استفاده از مثال های مختلف با ابزارهای مدل سازی Freeform آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر. در این دوره آموزشی با ابزارهای مدلسازی Freeform با استفاده از نمونه های مختلف در 3ds Max، بخشی از مجموعه ابزارهای مدلسازی گرافیت آشنا می شویم و چگونه می توانید از این ابزارها برای شکل دادن سریع به مدل های خود استفاده کنید. و توپولوژی سفارشی ایجاد کنید. برخی از نکات برجسته دوره شامل استفاده از ابزار Paint Deform برای مجسمه سازی سریع مدل های خود، ایجاد هندسه سفارشی مطابق با سطوح موجود، و ساخت هندسه از پایه با استفاده از Step Build است. پس از تکمیل، درک کاملی از ابزارهای Freeform و نحوه استفاده از آنها خواهید داشت. استفاده از ابزارهای مدلسازی گرافیت در 3ds Max مکملی بسیار توصیه شده برای این دوره است و به شما کمک می کند تا نگاهی بهتر به تمام ابزارهای موجود داشته باشید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع کار با ابزارهای مدل سازی Freeform در 3ds Max Getting Started with the Freeform Modeling Tools in 3ds Max

  • کار با نوار ابزار Working with the Tool Ribbon

  • با استفاده از ابزار تغییر شکل رنگ Using the Paint Deform Tools

  • استفاده از ابزار Splines برای ساخت یک سرسره آبی Using the Splines Tool to Build a Waterslide

  • هندسه ساختمان به سرعت با استفاده از ابزار Surface Freeform Tool Building Geometry Rapidly Using the Surface Freeform Tool

  • با استفاده از ابزار Shapes برای ترسیم چند ضلعی های جدید Using the Shapes Tool to Draw Out New Polygons

  • ترسیم هندسه سفارشی با استفاده از ابزار توپولوژی Sketching Out Custom Geometry Using the Topology Tool

  • استفاده از ابزار نوارها برای ساخت یک خط راه آهن Using the Strips Tool to Build a Railroad Track

  • ساختن چند درخت با ابزار شاخه ها Building Some Trees with the Branches Tool

  • هندسه ساختمان از ابتدا با استفاده از Step Build Building Geometry from Scratch Using Step Build

  • اصلاح هندسه با استفاده از کشیدن و بهینه سازی Modifying Geometry Using Drag and Optimize

نمایش نظرات

آموزش شروع کار با ابزارهای مدل سازی Freeform در 3ds Max
جزییات دوره
0h 56m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.