نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این دوره ، ما از مایا برای ایجاد یک شخصیت از نوع بازی با وضوح کم از یک مدل بسیار دقیق ZBrush استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2011 و بالاتر. در این دوره ، ما از مایا برای ایجاد یک شخصیت از نوع بازی با وضوح کم از یک مدل بسیار دقیق ZBrush استفاده خواهیم کرد. ما فرایند استفاده از مایا و ZBrush را برای تبدیل یک شخصیت با وضوح بالا ، مجسمه سازی و نقاشی شده به یک مش از نوع بازی با وضوح پایین و قابل تقلب و متحرک تبدیل خواهیم کرد. ما با استفاده از Decimation Master شروع به کار خواهیم کرد تا ضمن حفظ بسیاری از جزئیات بصری ، وضوح مدل خود را به شدت کاهش دهیم. هنگامی که ما در مایا هستیم ، هندسی با وضوح پایین در اطراف این مش های دقیق ایجاد خواهیم کرد تا اشکال مهم شخصیت را به تصویر بکشد. ما برای قطعات با وضوح پایین طرح های ماورا بنفش ایجاد خواهیم کرد و در نهایت رنگ و جزئیات مجسمه سازی شده را از قطعات با وضوح بالا بر روی مش جدید استخراج خواهیم کرد. در پایان ، ما یک مدل 20 میلیونی چند ضلعی را به یک 8-10 کیلوگرم بسیار قابل استفاده برده ایم. پس از اتمام کار ، می توانید از گردش کار برای انتقال و تبدیل کاراکترهای با وضوح بالا به حالت قابل استفاده تر استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2011 و بالاتر
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ایجاد شخصیت های بازی با مایا و ZBrush
Creating Game Characters with Maya and ZBrush
-
تقسیم بدن شخصیت
Splitting up the Character's Body
-
آماده سازی و صادرات بدن
Preparing and Exporting the Body
-
تهیه و صادرات لباس
Preparing and Exporting the Clothing
-
آماده سازی و صادر کردن چشم ها
Preparing and Exporting the Eyes
-
انتقال قطعات با وضوح بالا به مایا
Transferring High-resolution Pieces to Maya
-
ساخت شلوار با وضوح پایین
Building the Low-resolution Pants
-
افزودن کمربند و سگک
Adding the Belt and Buckle
-
پایان دادن به شلوار با وضوح پایین
Finishing the Low-resolution Pants
-
ایجاد یک طرح UV برای شلوار و چکمه
Creating a UV Layout for the Pants and Boots
-
شروع هد با وضوح پایین
Starting the Low-resolution Head
-
کار روی گوش ها
Working on the Ears
-
پایان هندسه هد
Finishing the Head Geometry
-
بازسازی دست ها
Rebuilding the Hands
-
پایان دادن به دست ها و بازوها
Finishing the Hands and Arms
-
ایجاد یک طرح UV برای بدن
Creating a UV Layout for the Body
-
شروع بدنه با وضوح پایین
Beginning the Low-resolution Torso
-
پایان دادن به شکل جلیقه
Finishing the Vest Shape
-
تکمیل هندسه جلیقه اصلی
Completing the Main Vest Geometry
-
افزودن جزئیات جلیقه
Adding the Vest Details
-
کاهش قطعنامه
Reducing the Resolution
-
ایجاد یک طرح UV برای Torso
Creating a UV Layout for the Torso
-
پخت نقشه ها برای بدن
Baking out Maps for the Body
-
پخت نقشه برای شلوار
Baking out Maps for the Pants
-
پخت نقشه ها برای Torso
Baking out Maps for the Torso
-
رفع مشکلات بافت در فتوشاپ
Fixing Texture Issues in Photoshop
-
ایجاد نقشه های خاص
Creating Specular Maps
نمایش نظرات