آموزش CINEMA 4D برای هنرمندان مایا

CINEMA 4D for Maya Artists

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: هم مایا و هم CINEMA 4D برنامه های قدرتمند ایجاد محتوای سه بعدی هستند که هرکدام نقاط قوت خاص خود را دارند. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15. هر دو مایا و CINEMA 4D برنامه های قدرتمند ایجاد محتوای سه بعدی هستند که هرکدام نقاط قوت خاص خود را دارند. گاهی اوقات یک هنرمند که در درجه اول در یک برنامه کار کرده است ، به عنوان مثال مایا ، متوجه می شود که آنها باید بتوانند در برنامه دیگری کار کنند. این هنرمندان می دانند که برای انجام چه کارهایی لازم است و چگونه پروژه های خود را به پایان می رسانند ، اما فقط باید از توانایی های برنامه جدید و اینکه در آن به سرعت می توانند ابزارها و عملکردهای مورد نظر خود را پیدا کنند ، بدانند. به جای گذراندن یک پروژه مقدماتی طولانی ، با داشتن بسیاری از اطلاعات اولیه ، ما مستقیماً به اطلاعاتی که برای شروع سریع کار در CINEMA 4D نیاز دارید ، می پردازیم. ما در مورد نحوه برخورد CINEMA 4D با هندسه صحبت خواهیم کرد و در مورد گردش کار مبتنی بر سلسله مراتب منحصر به فرد آن صحبت خواهیم کرد. ما ابزارهای مدلسازی چند ضلعی و گردش کار مانند اکسترودر ، بولینگ و کار با تغییر شکل دهنده ها را پوشش خواهیم داد. ما همچنین استفاده از splines و ژنراتورها را برای ایجاد هندسه از آن splines ها پوشش خواهیم داد. ما به UV ، انیمیشن ، نورپردازی ، رندر پرداخته و مواردی را که منحصر به CINEMA 4D است مانند مجسمه سازی با وضوح چند منظوره و ابزار MoGraph را پوشش خواهیم داد. با پایان این آموزش شما می توانید دانش مایا خود را بدست آورید و در CINEMA 4D به کار خود ادامه دهید. پس از اتمام ، اگر ابزار یا کارکردی وجود دارد که می خواهید در مورد آن بیشتر بدانید ، می توانید دوره های متعدد CINEMA 4D را که باید ببینیم مرور کنید تا نگاه عمیق تری پیدا کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

CINEMA 4D برای هنرمندان مایا CINEMA 4D for Maya Artists

  • پیمایش در CINEMA 4D Navigating CINEMA 4D

  • کار با Primitives Working with Primitives

  • با استفاده از ابزارهای مدل سازی چند ضلعی Using the Polygon Modeling Tools

  • گزینه های روان سازی و تقسیم Smoothing and Subdividing Options

  • اصلاح هندسه با تغییر شکل Modifying Geometry with Deformers

  • متقارن کار می کند Working Symmetrically

  • تنظیم تصاویر مرجع Setting up Reference Images

  • کار با Splines Working with Splines

  • افزودن هندسه با ژنراتورها Adding Geometry with Generators

  • کار با UV Working with UVs

  • متحرک سازی اشیا Animating Objects

  • کار با مواد Working with Materials

  • روشنایی و رندر Lighting and Rendering

  • با استفاده از Mograph Using Mograph

  • مبانی مجسمه سازی Sculpting Basics

  • ادغام با سایر برنامه ها Integration with Other Applications

نمایش نظرات

آموزش CINEMA 4D برای هنرمندان مایا
جزییات دوره
1h 47m
17
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.