آموزش معرفی Mudbox 2012

Introduction to Mudbox 2012

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره، همه چیزهایی را که برای شروع استفاده از Mudbox 2012 نیاز دارید، مرور می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2012 و بالاتر. در این دوره، همه چیزهایی را که برای شروع استفاده از Mudbox 2012 باید بدانید. به اپلیکیشن قدرتمند مجسمه سازی و نقاشی بافت، Mudbox نگاهی بیاندازید. ما با نگاهی به رابط کاربری Mudbox و صحبت در مورد اصول اولیه کار با هندسه در Mudbox شروع خواهیم کرد. ما روش‌هایی را برای وارد کردن هندسه به مادباکس، نحوه تبدیل آن در صحنه، و تقسیم‌بندی آن در آماده‌سازی برای مجسمه‌سازی پوشش خواهیم داد. ما از آنجا با استفاده از یک رویکرد پروژه محور برای پوشش ابزارهای مجسمه سازی و نقاشی اقدام خواهیم کرد. ما همچنین نقشه‌های جابجایی برداری خودمان را ایجاد خواهیم کرد که می‌توانیم از آنها برای مجسمه‌سازی استفاده کنیم. ما در مورد تغییر ویژگی های ابزار خود برای به دست آوردن نتایج مختلف و استفاده از تمبرها و استنسیل ها برای ایجاد ظاهرهای مختلف صحبت خواهیم کرد. ما برخی از ویژگی‌های ارائه هدف را در Mudbox مرور می‌کنیم و به نقاشی بافت‌ها می‌پردازیم. ما عملکرد لایه رنگ Mudbox را پوشش خواهیم داد و در مورد ویژگی های جدید در سال 2012 مانند نقاشی PTEX بدون UV و ماسک های لایه صحبت خواهیم کرد. ما در مورد ابزارهای Pose و نقشه های کدورت نقاشی برای مش های خود صحبت خواهیم کرد. ما با صحبت در مورد نحوه ادغام Mudbox با برنامه های کاربردی دیگر مانند Photoshop، Maya، 3ds Max و Softimage صحبت می کنیم. این دوره به شما این شانس را می دهد که با گذراندن این فرآیند با رویکرد پروژه محور، نکات و نکات Mudbox را بیاموزید. هنگامی که این درس ها را کامل کردید، می توانید آنچه را که یاد گرفته اید استفاده کنید و آن را در کار خود به کار ببرید. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2012 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

معرفی Mudbox 2012 Introduction to Mudbox 2012

  • نمای کلی رابط کاربری Overview of the User Interface

  • پیمایش در نمای سه بعدی Navigating the 3D View

  • استفاده از نقاط شروع Mudbox Using Mudbox Starting Points

  • وارد کردن هندسه Importing Geometry

  • تقسیم بندی هندسه Subdividing Geometry

  • کار با هندسه Working with Geometry

  • مروری بر ابزار مجسمه سازی و نقاشی Overview of the Sculpting and Painting Tools

  • آغاز مجسمه سنجاقک Beginning the Dragonfly Sculpt

  • جزئیات بدن سنجاقک Detailing the Dragonfly Body

  • جزئیات سر سنجاقک Detailing the Dragonfly Head

  • اضافه کردن جزئیات سطح با مهر Adding Surface Detail with Stamps

  • با استفاده از ابزار پوز برای شکل دادن به پاها Using the Pose Tools to Shape the Legs

  • مجسمه سازی پاها Sculpting the Legs

  • ایجاد و استفاده از نقشه های جابجایی برداری Creating and Using Vector Displacement Maps

  • استفاده از لایه های مجسمه سازی Using Sculpt Layers

  • کار با مواد Working with Materials

  • اضافه کردن نور به صحنه Adding Lights to the Scene

  • با استفاده از فیلترهای Viewport Using the Viewport Filters

  • افزودن رنگ پایه به بدنه Adding a Base Color to the Body

  • رنگ آمیزی رنگ بدنه اصلی Painting the Main Body Color

  • استفاده از ماسک های لایه ای برای اصلاح بافت Using Layer Masks to Modify the Texture

  • تنظیم رنگ بدنه Adjusting the Body Color

  • رنگ آمیزی بافت پا Painting the Leg Texture

  • نقاشی یک نقشه کدورت برای بال ها Painting an Opacity Map for the Wings

  • رنگ آمیزی رنگ بال Painting the Wing Color

  • استفاده از Ptex برای رنگ آمیزی چشم Using Ptex to Paint the Eyes

  • اصلاح بافت ها با فتوشاپ Modifying Textures with Photoshop

  • استخراج نقشه ها در Mudbox Extracting Maps in Mudbox

  • ادغام Mudbox با سایر برنامه ها Integrating Mudbox with Other Applications

نمایش نظرات

آموزش معرفی Mudbox 2012
جزییات دوره
3h 28m
30
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.