آموزش نکات و ترفندهای مدل سازی چند ضلعی در مایا

Polygon Modeling Tips and Tricks in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره، نکات و ترفندهای مختلف مدل سازی چند ضلعی را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Maya. در این دوره آموزشی، نکات و ترفندهای مختلف مدل سازی چند ضلعی را یاد می گیریم. هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل با محوریت نکات و ترفندهایی است که می تواند به بهبود گردش کار مدل سازی چند ضلعی شما در مایا کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: Maya.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه ای بر نکات و ترفندهای مدل سازی چند ضلعی در مایا Introduction to Polygon Modeling Tips and Tricks in Maya

نکات و ترفندهای مدل سازی چند ضلعی در مایا Polygon Modeling Tips and Tricks in Maya

  • استفاده از Extrude Vertex و Chamfer Vertex در مایا Using Extrude Vertex and Chamfer Vertex in Maya

  • تقسیم چند ضلعی ها در مایا Splitting Polygons in Maya

  • استفاده از Add Divisions در Maya Using Add Divisions in Maya

  • استفاده از Append to Polygon Tool در مایا Using Append to Polygon Tool in Maya

  • استفاده از ابزار Bridge در مایا Using Bridge Tool in Maya

  • استفاده از ابزار Cut Faces در مایا Using Cut Faces Tool in Maya

  • با استفاده از ابزار Delete Edge/Vertex در مایا Using Delete Edge / Vertex Tool in Maya

  • استفاده از Detach Component Tool در مایا Using Detach Component Tool in Maya

  • استفاده از ابزار Duplicate Face Tool در مایا Using Duplicate Face Tool in Maya

  • استفاده از ابزار Extract در مایا Using Extract Tool in Maya

  • استفاده از ابزار Extrude در مایا Using Extrude Tool in Maya

  • با استفاده از ابزار Insert Edge Loop در مایا Using Insert Edge Loop Tool in Maya

  • استفاده از ابزار Keep Faces Together در مایا Using Keep Faces Together Tool in Maya

  • استفاده از ابزار Merge در مایا Using Merge Tool in Maya

  • استفاده از Mirror Geometry Tool در مایا Using Mirror Geometry Tool in Maya

  • استفاده از Offset Edge Loop Tool در مایا Using Offset Edge Loop Tool in Maya

  • استفاده از Reverse Normals در مایا Using Reverse Normals in Maya

  • استفاده از Separate/Combine در مایا Using Separate / Combine in Maya

  • با استفاده از ابزار Slide Edge در مایا Using the Slide Edge Tool in Maya

  • استفاده از ابزار Split Polygon در مایا Using the Split Polygon Tool in Maya

  • استفاده از Transform Component در مایا Using Transform Component in Maya

  • استفاده از Poke Face در مایا Using Poke Face in Maya

  • استفاده از Wedge Face در مایا Using Wedge Face in Maya

  • استفاده از Cube Primitive در مایا Using the Cube Primitive in Maya

  • با استفاده از ابزار Merge Vertex در مایا Using the Merge Vertex Tool in Maya

  • ابزار حلقه Split Edge Split Edge Ring Tool

  • ابزار پل چند ضلعی Polygon Bridge Tool

  • استفاده از Offset Edge Loop Tool برای اضافه کردن سریع وضوح Using Offset Edge Loop Tool to Quickly Add Resolution

نمایش نظرات

آموزش نکات و ترفندهای مدل سازی چند ضلعی در مایا
جزییات دوره
1h 25m
29
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.