آموزش مدل سازی ZSphere در ZBrush

ZSphere Modeling in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک گردش کار صرفه جویی در زمان برای مدل سازی با ZSpheres و ساخت مدل های پیچیده ارگانیک با استفاده از ابزارها و تکنیک های قابل اجرا در تولید بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر. یک گردش کار صرفه جویی در زمان برای مدل سازی با ZSpheres و ساخت مدل های پیچیده ارگانیک با استفاده از ابزارها و تکنیک های تولیدی را بیاموزید. شامل بیش از 4 ساعت آموزش پروژه محور برای هنرمندان مدلسازی با ZBrush. موارد برجسته محبوب عبارتند از: ایجاد قفس ZSphere، افزودن متقارن ZSpheres، تبدیل ZSpheres، ایجاد insets با ZSpheres، استفاده از آهنرباهای ZSphere، تبدیل ZSphere به هندسه با استفاده از پوسته‌های تطبیقی، مجسمه‌سازی جزئیات به مش، مجسمه‌سازی جزئیات ریز با استفاده از انتخاب‌های آلفا. حذف هندسه، رسم مجدد توپولوژی، استفاده از مش برای شروع توپولوژی جدید، نمایش جزئیات موجود بر روی توپولوژی جدید، ایجاد لوازم جانبی مناسب با ابزارهای توپولوژی، ایجاد لوازم جانبی با ZSpheres، استخراج هندسه از مش های موجود، اضافه کردن SubTools، استفاده از SubTool Master برای دستکاری SubTools ، ایجاد هندسه با استفاده از ZBrush اولیه، استفاده خلاقانه از ماسک ها با اولیه ها، استفاده از تغییر شکل دهنده ها، تبدیل اولیه ها به مش های چند ضلعی و ژست گرفتن با Transpose و Transpose Master. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی ZSphere در ZBrush
جزییات دوره
4h 26m
0
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.