آموزش مدل سازی یک شخصیت برای انیمیشن در 3ds Max

Modeling a Character for Animation in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس ها، ما قصد داریم یک شخصیت کامل در 3ds Max بسازیم که می توانید از آن برای ریگ کردن و تمرین انیمیشن خود استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010. در این سری از درس ها، ما قصد داریم یک شخصیت کامل در 3ds Max بسازیم که می توانید از آن برای ریگ کردن و تمرین انیمیشن خود استفاده کنید. هنگام تقلب و انیمیشن در 3ds Max، همیشه داشتن یک شخصیت جذاب برای کار کردن با آن خوب است. با این حال، اگر تجربه زیادی در مدل سازی ندارید، ایجاد شخصیتی که از صرف زمان زیادی برای متحرک سازی آن خوشحال خواهید شد، می تواند دشوار باشد. شخصیت‌ها و ریگ‌های رایگانی وجود دارند، اما بسیاری از آنها بارها و بارها استفاده شده‌اند، و خوب است که بتوانید چیزی را بسازید که می‌توانید آن را مال خود بنامید. در این درس‌ها، ساخت یک شخصیت ساده را با چشم‌ها و ابروهای احساسی، که می‌توانید آن‌ها را تغییر دهید و متحرک کنید، پوشش می‌دهیم. ما به روش هایی برای ساختن سر، بدن، بازوها و پاها و اتصال همه آنها به یکدیگر نگاه خواهیم کرد. ما در مورد ساخت توپولوژی با نگاهی به تقلب و انیمیشن صحبت خواهیم کرد - ساختن آن برای تغییر شکل خوب. هدف در پایان این درس ها این نیست که یک مدل از پیش ساخته شده جدید برای استفاده به شما ارائه دهیم، بلکه به شما آموزش دهیم که از تکنیک های نشان داده شده برای ایجاد کاراکتر سفارشی خود، آماده تقلب و متحرک سازی استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل سازی یک شخصیت برای انیمیشن در 3ds Max Modeling a Character for Animation in 3ds Max

  • شکل دادن به سر شخصیت Shaping the Character's Head

  • افزودن حفره چشم و ابرو Adding Eye Socket and Brows

  • مدل سازی میخ های بینی و مو Modeling the Nose and Hair Spikes

  • ساختن گوش ها Building the Ears

  • مدل سازی بدن Modeling the Body

  • اضافه کردن بازوها Adding the Arms

  • ساختن دست ها Building the Hands

  • ساختن پاها Building the Legs

  • اضافه کردن پاها Adding the Feet

  • ساختن چشم ها Building the Eyes

  • اضافه کردن ابرو Adding Eyebrows

  • ایجاد یک طرح ساده UV Creating a Simple UV Layout

  • اضافه کردن مواد و بافت Adding Materials and Textures

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی یک شخصیت برای انیمیشن در 3ds Max
جزییات دوره
1h 53m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.