آموزش شخصیت های پیر در ZBrush

Aging Characters in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش ZBrush تکنیک های متعددی را برای اضافه کردن سن به شخصیت های شما در ZBrush یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر. در این آموزش ZBrush، تکنیک های متعددی را برای اضافه کردن سن به شخصیت های شما در ZBrush یاد خواهیم گرفت. در طول این آموزش، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از ابزارهای مجسمه سازی در ZBrush برای افزایش سن شخصیت ها و در عین حال حفظ هویت آنها استفاده کنیم. بدن انسان با افزایش سن تغییرات زیادی می کند و با ZBrush می توانیم کارهای زیادی برای تکرار این تغییرات در مجسمه سازی شخصیت انجام دهیم. ما برخی از تغییرات در مقیاس بزرگ را در صورت پوشش خواهیم داد و برخی از اثرات پیری، از جمله از بین رفتن استخوان و بافت چربی را شبیه سازی می کنیم. ما همچنین اثرات جاذبه روی پوست را با اصلاح پوست با چین و چروک و سایر علائم پیری شبیه‌سازی می‌کنیم تا ساییدگی و ماهیت خشکی پوست را نشان دهیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شخصیت های پیر در ZBrush Aging Characters in ZBrush

  • شکل دادن به چهره برای نشان دادن سن Shaping the Face to Show Age

  • مجسمه سازی عصر در ناحیه دهان Sculpting Age into the Mouth Area

  • افزایش سن به ناحیه چشم Adding Age to the Eye Area

  • مجسمه سازی سن در گردن Sculpting Age into the Neck

  • افزودن انواع چین و چروک به ناحیه چشم Adding a Variety of Wrinkles to the Eye Area

  • افزودن انواع مختلف چین و چروک به ناحیه دهان Adding Different Types of Wrinkles to the Mouth Area

  • مجسمه سازی چین و چروک های ظریف و بافت پوست Sculpting Fine Wrinkles and Skin Texture

نمایش نظرات

آموزش شخصیت های پیر در ZBrush
جزییات دوره
1h 1m
8
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.