آموزش ابزارهای توپولوژی در ZBrush

Topology Tools in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش ها، توابع توپولوژی مختلف در ZBrush و نحوه استفاده از آنها در پروژه های شما را مورد بحث قرار خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4. در این سری از آموزش ها، توابع توپولوژی مختلف در ZBrush و نحوه استفاده از آنها در پروژه های شما را مورد بحث قرار خواهیم داد. توپولوژی یا جریان لبه مش های چند ضلعی ما مهم است زیرا ما پروژه های خود را در ZBrush ایجاد می کنیم. توپولوژی خوب می تواند به این معنی باشد که تعداد چند ضلعی های کلی کمتری برای منعکس کردن جزئیات مورد نظر ما مورد نیاز است. جریان خوب لبه هنگام ایجاد مش های نهایی که نیاز به انیمیشن دارند نیز مهم است. ZBrush تعدادی ابزار عالی ارائه می دهد که به هنرمندان اجازه می دهد توپولوژی مش های خود را سفارشی کنند - ابزارهایی مانند Topology Brush و QRemesher. ابزارهای توپولوژی ZBrush همچنین می توانند برای جایگزینی انتخابی مناطق محلی با توپولوژی جدید و ایجاد شبکه های کاملاً جدید برای مواردی مانند ماسک، هود، شنل یا سایر لوازم جانبی استفاده شوند. این دوره به بررسی گزینه های مختلف ایجاد توپولوژی در ZBrush می پردازد و در مورد برخی از مزایا و معایب هر کدام صحبت می کند. در پایان، می‌توانید تصمیم بگیرید که در هنگام تغییر توپولوژی پروژه‌های ZBrush خود، کدام روش را بیشتر دوست دارید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ابزارهای توپولوژی در ZBrush Topology Tools in ZBrush

  • چرا توپولوژی را اصلاح کنیم؟ Why Modify Topology?

  • با استفاده از ZSphere Topology Tools Using ZSphere Topology Tools

  • کار با براش توپولوژی Working with the Topology Brush

  • با استفاده از ابزار Edge Loop Using the Edge Loop Tools

  • درج با Transpose Insetting with Transpose

  • با استفاده از QRemesher Using QRemesher

  • ایجاد لوازم جانبی با ابزار توپولوژی Creating Accessories with the Topology Tools

نمایش نظرات

آموزش ابزارهای توپولوژی در ZBrush
جزییات دوره
1h 6m
8
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.