آموزش ادغام خط لوله با Maya و ZBrush

Pipeline Integration with Maya and ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره ما بسیاری از روش های کار بین ZBrush و Maya را پوشش خواهیم داد. در این دوره ما بسیاری از روش های کار بین ZBrush و Maya را پوشش خواهیم داد. ZBrush و Maya هر دو برنامه های سه بعدی بسیار قدرتمندی هستند که هر کدام نقاط قوت خود را ارائه می دهند. با ترکیب این دو برنامه در گردش کار خود، می‌توانیم از آن نقاط قوت برای انجام سریع‌تر و کارآمدتر کارمان بهره ببریم. در این دوره، ما بسیاری از ابزارها و تکنیک هایی را که می توانیم برای ادغام ZBrush و Maya در گردش کار خود به کار ببریم، پوشش خواهیم داد. ما روش هایی را برای انتقال دستی هندسه به عقب و جلو بین دو برنامه بررسی خواهیم کرد. ما همچنین به ایجاد نقشه های رنگی، نقشه های عادی و نقشه های جابجایی و انتقال آنها به مایا خواهیم پرداخت. ما به خط لوله GoZ و اینکه چگونه کار با ZBrush و Maya را به یک فرآیند واقعاً یکپارچه تبدیل خواهد کرد، نگاه خواهیم کرد. ما همچنین به چند دلیل عملی برای انتخاب استفاده از Maya و ZBrush در پشت سر هم نگاه خواهیم کرد. در پایان، درک خوبی از نحوه کارکرد موثر بین Maya و ZBrush خواهید داشت و از نقاط قوت هر دو برای ایجاد بهترین کار خود استفاده می کنید.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ادغام خط لوله با Maya و ZBrush Pipeline Integration with Maya and ZBrush

  • فرمت های انتقال فایل File Transfer Formats

  • صادرات و واردات هندسه Exporting and Importing Geometry

  • انتقال بافت ها Transferring Textures

  • صدور نقشه های عادی و جابجایی Exporting Normal and Displacement Maps

  • کار با گوز Working with Goz

  • به روز رسانی UV ها در مایا Updating UVs in Maya

  • ایجاد مش های پایه در مایا Creating Base Meshes in Maya

  • تغییر توپولوژی در مایا Changing Topology in Maya

  • ایجاد لوازم جانبی در مایا Creating Accessories in Maya

  • صادرات هندسه برای رندر Exporting Geometry for Rendering

  • با استفاده از صادرکننده چند نقشه Using the Multi Map Exporter

نمایش نظرات

آموزش ادغام خط لوله با Maya و ZBrush
جزییات دوره
1h 33m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.