آموزش ویژگی های جدید ZBrush 3.5

What's New in ZBrush 3.5

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش های ZBrush مروری بر برخی از ویژگی های جدید ZBrush 3 خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.5. در این سری از آموزش های ZBrush مروری بر برخی از ویژگی های جدید ZBrush 3 خواهیم داشت. 5. ما با بررسی برخی از تغییرات اساسی در رابط، مانند Lightbox، استفاده از شبکه طبقه و استفاده از بازیابی خودکار فایل، شروع خواهیم کرد. ما در مورد برخی از تغییراتی که هنگام استفاده از برس های صاف روی هندسه خود متوجه خواهید شد صحبت خواهیم کرد. تعدادی براش جدید در ZBrush وجود دارد که ما به چند مورد از آنها از جمله براش Move و براش Crumple نگاهی خواهیم انداخت. علاوه بر این، برس‌های مسطح جدید و نحوه استفاده از آن‌ها را برای کمک به ایجاد قطعاتی با ویژگی‌های سطح سخت‌تر بررسی خواهیم کرد. ما Backtrack را پوشش می‌دهیم، یک ویژگی جدید استروک که به شما امکان می‌دهد با براش‌های خود ویژگی‌های تمیز خوبی داشته باشید. ما در مورد استفاده از نویز سطح برای اضافه کردن جزئیات در سطح بسیار سریع صحبت خواهیم کرد. ما برخی از تغییرات ZSphere و همچنین ابزارهای جدید ZSketching را برای ایجاد حجم با ZSpheres پوشش خواهیم داد. در نهایت، برخی از تغییرات بافت و ماسک و همچنین کار با جابجایی و نقشه های معمولی را پوشش خواهیم داد. پس از اتمام آموزش ها، ایده خوبی از برخی از ویژگی های جدید ZBrush خواهید داشت و می توانید آنها را در جریان کاری خود ادغام کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.5.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ویژگی های جدید ZBrush 3.5 What's New in ZBrush 3.5

  • بررسی تغییرات در رابط Exploring Changes to the Interface

  • کار با برس های صاف Working with Smooth Brushes

  • کاوش براش های جدید Exploring New Brushes

  • با استفاده از برس های مسطح Using the Planar Brushes

  • استفاده از Backtrack با براش ها Using Backtrack with Brushes

  • کار با Surface Noise Working with Surface Noise

  • کار با ZSpheres Working with ZSpheres

  • با استفاده از ZSphere Sketching Using ZSphere Sketching

  • کار با بافت ها Working with Textures

  • ماسک با انسداد محیطی Masking with Ambient Occlusion

  • استفاده از نقشه های جابجایی و نرمال Using Displacement and Normal Maps

نمایش نظرات

آموزش ویژگی های جدید ZBrush 3.5
جزییات دوره
1h 10m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.