آموزش کار با ShadowBox در ZBrush

Working with ShadowBox in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش ZBrush یاد می گیریم که از ShadowBox در ZBrush 4 برای ایجاد اشیاء با سطح سخت سفارشی استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4. در این آموزش ZBrush، ما یاد خواهیم گرفت که از ShadowBox در ZBrush 4 برای ایجاد اشیاء با سطح سخت سفارشی استفاده کنیم. Zbrush همیشه یک ابزار عالی برای مجسمه سازی و نقاشی اشکال پیچیده ارگانیک بوده است. با این حال، ایجاد قطعات تیز، سطح سخت با اشکال پیچیده، چالش برانگیزتر بوده است. با ShadowBox در Zbrush 4، هنرمندان طیف وسیع تری از اشیاء را خواهند داشت که می توانند ایجاد کنند. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

کار با ShadowBox در ZBrush Working with ShadowBox in ZBrush

  • مبانی Shadowbox The Basics of Shadowbox

  • کار با ماسک براش Working with the Mask Brushes

  • کار با Clip Brushes Working with the Clip Brushes

  • استفاده از Shadowbox با Symmetry Using Shadowbox with Symmetry

  • اضافه کردن مش های Shadowbox Appending Shadowbox Meshes

  • با استفاده از تنظیمات Bradius و Polygroups Using the Bradius and Polygroups Settings

  • استفاده از ماسک با بافت های سفارشی Applying Masks with Custom Textures

  • تطبیق مش های Shadowbox با برس Matchmaker Conforming Shadowbox Meshes with the Matchmaker Brush

نمایش نظرات

آموزش کار با ShadowBox در ZBrush
جزییات دوره
1h 18m
9
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.