آموزش 10 راه برای بهبود مدل سازی در 3ds Max

10 Ways to Improve Your Modeling in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ما این دوره را با صحبت در مورد تقسیم پروژه های مدل سازی خود به قطعات کوچکتر آغاز خواهیم کرد. ما روش هایی را برای آگاهی از اطلاعات تا حد امکان در مورد هندسه خود در حین کار پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010. در Digital-Tutors، ما متوجه شده ایم که بسیاری از افرادی که شروع به ایجاد مدل در 3ds Max می کنند در ایجاد چشم انداز خاص خود با مشکل مواجه هستند. در بسیاری از موارد لزوماً فقدان آگاهی از ابزارها نیست، بلکه عدم اعتماد به نفس و تجربه است. بنابراین، برای اینکه در مدل‌سازی خود شروع کنید، تعدادی آموزش 3ds Max را گردآوری کرده‌ایم که نکات جمع‌آوری‌شده از تولید و آموزش دانش‌آموزان را پوشش می‌دهد که به شما کمک می‌کند بهترین مدل‌هایی را که می‌توانید با کمترین ناراحتی بسازید. ما این دوره را با صحبت در مورد تقسیم پروژه های مدل سازی خود به قطعات کوچکتر آغاز خواهیم کرد. ما روش هایی را برای آگاهی از اطلاعات تا حد امکان در مورد هندسه خود در حین کار پوشش خواهیم داد. ما تکنیک های خاصی را برای افزودن وضوح دایره ای به اشیاء مربعی پوشش خواهیم داد و به تنظیم پس زمینه Viewport خواهیم پرداخت. این دوره برای دانش‌آموزانی است که تجربه مدل‌سازی دارند و با ابزارها آشنا هستند، اما می‌خواهند نکاتی را برای ایجاد گردش کار روان‌تر و گرفتن نتایج بهتر ارائه دهند. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

10 راه برای بهبود مدل سازی در 3ds Max 10 Ways to Improve Your Modeling in 3ds Max

  • تجسم پروژه های مدلسازی شما Visualizing Your Modeling Projects

  • آشنایی با هندسه Getting to Know Your Geometry

  • کار با قطب ها و N-gon ها Working with Poles and N-gons

  • افزودن وضوح دایره ای به اشکال مربع Adding Circular Resolution to Square Shapes

  • کار با نرمال Working with Normals

  • استفاده از Xview برای یافتن مسائل هندسه Using Xview to Find Geometry Problems

  • افزودن جزئیات واضح به سطوح منحنی Adding Sharp Detail to Curved Surfaces

  • اضافه کردن عیوب به هندسه Adding Imperfections to Geometry

  • کار با پس زمینه Viewport Working with Viewport Backgrounds

  • کار متقارن Working Symmetrically

نمایش نظرات

آموزش 10 راه برای بهبود مدل سازی در 3ds Max
جزییات دوره
1h 21m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.