آموزش مدل سازی برای تجسم محصول در CINEMA 4D

Modeling for Product Visualization in CINEMA 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش CINEMA 4D، ما استفاده از CINEMA 4D برای ساخت محصولاتی برای تجسم را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 11.5. در این آموزش CINEMA 4D، ما استفاده از CINEMA 4D را برای ساخت محصولات برای تجسم بررسی خواهیم کرد. از تلفن‌های همراه، کتاب‌های نت، کنترل‌های از راه دور یا اجاق‌های توستر، می‌توان از تجسم محصول برای مشاهده سه‌بعدی طرح‌های محصول خاص قبل از تولید استفاده کرد. همچنین ممکن است محصولات در CG برای کمک به ساخت آگهی‌های بازرگانی یا سایر مواد بازاریابی ایجاد شوند. CINEMA 4D یک مجموعه ابزار خوب برای شروع ایجاد این نوع مدل ها و سپس ارائه تصاویر نهایی خوب دارد. در این دوره، به برخی از ابزارهایی که می‌توانیم برای مدل‌سازی محصولات استفاده کنیم، با استفاده از یک پخش‌کننده mp3 به عنوان مثال نگاه خواهیم کرد. ما اسپلاین ها را به روش های خلاقانه ای ترکیب می کنیم تا برخی از قطعات اصلی دستگاه را بسازیم. ما از چندین ابزار مدل‌سازی چند ضلعی برای اضافه کردن کانکتورها و دکمه‌ها استفاده خواهیم کرد و از تغییر شکل‌دهنده‌ها و ژنراتورها برای دستکاری و ایجاد هندسه اضافی استفاده خواهیم کرد. پس از اتمام این آموزش، می توانید از ابزارهای مدل سازی در CINEMA 4D برای ساخت مدل محصول سفارشی خود استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 11.5.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل سازی برای تجسم محصول در CINEMA 4D Modeling for Product Visualization in CINEMA 4D

  • ایجاد Spline Frame Work برای بالای دستگاه Creating a Spline Frame Work for the Top of the Device

  • ایجاد هندسه از Splines موجود Creating Geometry from the Existing Splines

  • استفاده از آرایه برای افزودن جزئیات به دکمه ها Using an Array to Add Detail to the Buttons

  • ساخت لبه فلزی و پشت دستگاه Building the Metal Rim and Back of the Device

  • افزودن کانکتورها با استفاده از ابزارهای Polygon Adding Connectors Using Polygon Tools

  • افزودن سوئیچ لغزنده به دستگاه Adding a Slider Switch to the Device

  • مدل سازی سیم های هدفون با Splines Modeling the Headphone Cords with Splines

  • ساخت جوانه های گوش هدفون Building the Headphone Ear Buds

  • مدل سازی اتصال چنگال Modeling the Fork Connector

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی برای تجسم محصول در CINEMA 4D
جزییات دوره
1h 32m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.