نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
هنگام کار روی پروژه های سه بعدی ، به طور خاص بازی ها ، استفاده از دارایی های کارآمد بسیار مهم است. نرم افزار مورد نیاز: Maya LT 2015. هنگام کار روی پروژه های سه بعدی ، به طور خاص بازی ها ، استفاده از دارایی های کارآمد بسیار مهم است. محدودیت هایی وجود دارد که استفاده از مدل های بسیار متراکم و بسیار دقیق را غیر عملی می کند. مانور آنها در اطراف یک صحنه دشوار است و ممکن است توپولوژی برای تغییر شکل ایده آل نباشد. به همین دلیل ، ما می توانیم جزئیات وضوح بالا و اطلاعات رنگ را از یک مدل با وضوح بالا به یک هدف با وضوح پایین انتقال دهیم و Maya LT ابزارهایی را برای انجام این کار فراهم می کند. در این آموزش نگاهی کوتاه به پخت و پز بافت در Maya LT خواهیم انداخت. ما به رابط Turtle Texture Baking و برخی از تنظیمات اساسی که باید جستجو کنیم ، خواهیم پرداخت. سپس ما یک بافت رنگ را از یک مدل به مدل دیگر منتقل خواهیم کرد. ما همچنین به انتقال جزئیات از طریق نقشه های معمولی ، پخت نقشه های انسداد محیط و بررسی پخت نور در یک بافت خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: Maya LT 2015.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
روش های پخت نقشه در Maya LT
Map Baking Techniques in Maya LT
-
کار با ابزار لاک پشت پخت
Working with the Turtle Baking Tools
-
انتقال بافت های رنگی
Transferring Color Textures
-
پخت نقشه های عادی
Baking Normal Maps
-
پخت انسداد محیط
Baking Ambient Occlusion
-
پخت نورپردازی به بافت
Baking Lighting into Textures
نمایش نظرات