آموزش سری حرفه ای: تکسچرینگ خودروهای نظامی در MARI

Professional Series: Texturing Military Vehicles in MARI

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره، ما در مورد مفاهیم مهم و ایده های گردش کار صحبت خواهیم کرد که هنگام ایجاد بافت خودرو در MARI باید به خاطر داشته باشید. نرم افزار مورد نیاز: MARI 1.3v2. در این دوره آموزشی، در مورد مفاهیم مهم و ایده های گردش کار صحبت خواهیم کرد که باید هنگام ایجاد بافت خودرو در MARI به خاطر داشته باشید. به سری حرفه ای برای بافت سازی وسایل نقلیه نظامی در MARI، راهنمای یادگیری پیشرفته برای هنرمندان ماهر خوش آمدید. این دوره برای کمک به توسعه گردش کار MARI شما طراحی شده است و به شما مفاهیمی را ارائه می دهد که باید در حین انجام فرآیند نقاشی نقشه بافت برای وسایل نقلیه نظامی خود در ذهن داشته باشید. اهداف این دوره سریع شامل بررسی چندین جریان کاری و تکنیک های مختلف برای بافت سازی یک حمل و نقل نظامی است. این مفاهیم شامل استفاده از یک رویکرد مبتنی بر لایه برای افزودن انعطاف‌پذیری به بافت‌ها و استفاده از عکس‌های فوری برای ایجاد تنوع است. ما کل پروژه را گام به گام پیش نخواهیم برد، بلکه در مورد برخی از بهترین راه‌های کار و گزینه‌هایی که برای رویارویی با مسائلی که ممکن است پیش بیاید، به طور کلی صحبت می‌کنیم. قبل از شروع، توصیه می‌کنم تجربه استفاده از MARI را داشته باشید زیرا ما اطلاعات زیادی را در بازه زمانی کوتاه‌تری پوشش می‌دهیم. اگر هنرمندی هستید که تازه وارد MARI شده‌اید، توصیه می‌کنم ابتدا راه‌اندازی یک بنیاد جامد در MARI را بررسی کنید. از آنجا می‌توانید دوره‌های گام‌به‌گام پروژه‌ای متوسط ​​را ببینید که شما را در کل فرآیند راهنمایی می‌کند. نرم افزار مورد نیاز: MARI 1.3v2.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

سری حرفه ای: تکسچرینگ خودروهای نظامی در MARI Professional Series: Texturing Military Vehicles in MARI

  • استفاده از گردش کار مبتنی بر لایه Using a Layer-based Workflow

  • استفاده از تصاویر کاشی کاری شده Using Tiled Images

  • ایجاد براش های سفارشی Creating Custom Brushes

  • استفاده از ماسک برای نشان دادن سن و پوشیدن Using a Mask to Show Age and Wear

  • استفاده از عکس های فوری برای حفظ نسخه های بافت Using Snapshots to Keep Texture Versions

  • استفاده از ورق برگردان برای افزودن علامت گذاری Using a Decal Sheet to Add Markings

  • اضافه کردن یک لایه خاک و گل Adding a Layer of Dirt and Mud

  • تنظیم کانال ها با فیلترها Adjusting Channels with Filters

  • تغییر کاربری کانال های موجود Repurposing Existing Channels

نمایش نظرات

آموزش سری حرفه ای: تکسچرینگ خودروهای نظامی در MARI
جزییات دوره
1h 18m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.