آموزش شروع سریع مدل سازی در مایا: جلد 1

Quick Start to Modeling in Maya: Volume 1

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در جلد 1 شروع سریع به مدل سازی در مایا، ما اصول اولیه ایجاد مدل های خود را پوشش خواهیم داد. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya 2014. در جلد 1 شروع سریع به مدل‌سازی در مایا، ما اصول اولیه ایجاد مدل‌های خود را پوشش خواهیم داد. ما روش‌های کار با هندسه اولیه و نحوه اصلاح گزینه‌های ایجاد اولیه آنها را پوشش خواهیم داد. همچنین در مورد بسیاری از ابزارهای مدل‌سازی مختلف که می‌توانیم برای افزودن لبه‌ها و اکستروژن‌ها به هندسه چند ضلعی استفاده کنیم، و همچنین ابزارهای مبتنی بر منحنی که می‌توانیم از آنها برای ساخت مدل‌های NURBS استفاده کنیم، خواهیم آموخت. ما همچنین در مورد ایجاد صحنه ها و مدل های تمیز صحبت خواهیم کرد و در پایان، یک آرایه پنل خورشیدی را از ابتدا ایجاد خواهیم کرد. در حالی که دنبال کردن این درس‌ها و ساختن یک پروژه با هم دانش ارزشمندی را در اختیار شما قرار می‌دهد، قدرت واقعی این است که بتوانید تکنیک‌هایی را که آموخته‌اید استفاده کنید و آنها را به روشی متفاوت در کار خود به کار ببرید. با در نظر گرفتن این موضوع، بلافاصله پس از هر جلد، یک تکلیف به شما ارائه می شود. این تکالیف شما را به چالش می‌کشد تا مهارت‌هایی را که در یک جلد خاص آموخته‌اید به کار ببرید و آن‌ها را در یک دارایی متفاوت به کار ببرید. این دوره ها به گونه ای طراحی شده اند که به صورت متوالی برگزار شوند، بنابراین ما واقعاً شما را تشویق می کنیم که با این جلد شروع کنید و تا جلد 5 ادامه دهید و از تکالیف دوره ای در طول مسیر برای به دست آوردن تجربه کامل یادگیری استفاده کنید. برای یک منبع یادگیری اضافی، نسخه رایگان خود را از راهنمای مرجع شرایط مدلسازی کلیدی و PDF ما دانلود کنید تا بتوانید با اصطلاحات مهم مدلسازی سه بعدی راحت باشید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع سریع مدل سازی در مایا: جلد 1 Quick Start to Modeling in Maya: Volume 1

  • مدل سازی یک سلول خورشیدی منفرد Modeling a Single Solar Cell

  • تکثیر سلول ها Duplicating the Cells

  • ساخت بدنه پانل Building the Panel Body

  • کپی و قرار دادن پانل ها Duplicating and Placing Panels

  • مدلسازی پایه آرایه Modeling the Array Base

  • ساخت براکت Constructing the Bracket

  • مدل سازی پا با استفاده از Nurbs Modeling the Feet Using Nurbs

  • ساخت هندسه پا Building the Leg Geometry

  • استخراج هندسه قابل استفاده Extracting Useable Geometry

  • کپی کردن پاها Duplicating the Legs

  • پاکسازی صحنه و تعیین تکلیف Scene Cleanup and Assignment

نمایش نظرات

آموزش شروع سریع مدل سازی در مایا: جلد 1
جزییات دوره
1h 34m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
54
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.