آموزش Creature Texturing در MARI 1.2

Creature Texturing in MARI 1.2

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این مجموعه از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که از MARI برای ایجاد نقشه های بافت برای یک موجود پیچیده استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: MARI 1.2 و بالاتر. در این مجموعه از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که از MARI برای ایجاد نقشه های بافت برای یک موجود پیچیده استفاده کنیم. ایجاد بافت های بسیار دقیق برای شخصیت های ما اغلب می تواند یک کار دشوار باشد. MARI به ما انعطاف‌پذیری زیادی در ایجاد آن بافت‌ها می‌دهد و به ما این امکان را می‌دهد که مدل‌های خود را به تعداد زیادی بافت با وضوح بالا تقسیم کنیم که بتوانیم به طور همزمان روی آنها نقاشی کنیم. ما با راه‌اندازی پروژه MARI خود، با کانال‌های هندسه و بافت، و راه‌اندازی فضای کاری شروع خواهیم کرد. از آنجا، ما در یک پایه رنگی بر روی قطعات مدل خود بلوک می کنیم. ما به جلوه‌های مختلفی که می‌توانیم هنگام استفاده از براش‌های مختلف داشته باشیم، نگاه خواهیم کرد. ما از تصاویر عکاسی برای نقاشی استفاده خواهیم کرد و جزئیات واقعی را به سرعت به مدل اضافه می کنیم. ما همچنین چندین روش را بررسی خواهیم کرد که می توانیم از ماسک برای کمک به بافت سازی استفاده کنیم، از جمله ماسک کردن لبه و استفاده از کانال های موجود به عنوان ماسک. در نهایت، نحوه تنظیم کل کانال ها یا وصله های UV انتخاب شده بر اساس تعدادی فیلتر مختلف را بررسی خواهیم کرد. در پایان، شما نه تنها یک پروژه کامل را تکسچر خواهید کرد، بلکه ابزارهایی را که برای ایجاد تکسچرهای با وضوح بالا در مدل های خود نیاز دارید، خواهید داشت. اگر به تازگی شروع به کار کرده اید و کاملاً با MARI تازه کار هستید، لطفاً راهنمای مبتدیان MARI و همچنین مقدمه ای بر MARI را بررسی کنید تا به خوبی بر تمام قابلیت های موجود در این برنامه قدرتمند در دسترس باشید. نرم افزار مورد نیاز: MARI 1.2 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

بافت موجود در MARI Creature Texturing in MARI

  • راه اندازی پروژه Setting up the Project

  • راه اندازی فضای کاری Setting up the Workspace

  • مسدود کردن در یک بافت پایه Blocking in a Base Texture

  • نقاشی بالاتنه Painting the Upper Torso

  • رنگ آمیزی ناحیه شکم Painting the Abdominal Area

  • نقاشی قطعه سینه بزرگ Painting the Large Chest Piece

  • رنگ آمیزی صفحات سینه با استفاده از تصاویر Painting the Chest Plates Using Images

  • استفاده از ماسک کانال برای افزودن جزئیات Using Channel Masks to Add Detail

  • رنگ آمیزی بشقاب های شانه Painting the Shoulder Plates

  • افزودن بافت به پاها Adding Texture to the Legs

  • رنگ آمیزی بافت برای صفحات بالای ساق پا Painting a Texture for the Upper Leg Plates

  • بافت ساق پا و زانو Texturing the Lower Legs and Knees

  • افزودن بافت به صفحات مچ پا و انگشتان پا Adding Texture to the Ankle Plates and Toes

  • افزودن بافت به دست ها Adding Texture to the Hands

  • نقاشی انگشتان Painting the Fingers

  • رنگ آمیزی عضلات پشت Painting the Back Muscles

  • نقاشی بافت ستون فقرات Painting the Spine Texture

  • افزودن بافت به تکه گردن و پایه بازو Adding Texture to the Neck Piece and Arm Base

  • نقاشی صورت Painting the Face

  • افزودن جزئیات دقیق تر به صورت Adding Finer Detail to the Face

  • رنگ آمیزی پوسته بالای سر Painting the Upper Head Shell

  • رنگ آمیزی پوسته سر کناری Painting the Side Head Shell

  • ایجاد یک بافت برای شاخک های دهان Creating a Texture for the Mouth Tentacles

  • نقاشی قطعات باقی مانده Painting the Remaining Pieces

  • تنظیم پچ ها با استفاده از فیلترها Adjusting Patches Using Filters

نمایش نظرات

آموزش Creature Texturing در MARI 1.2
جزییات دوره
3h 23m
26
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.