آموزش کاوش NURBS در مایا

Exploring NURBS in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش مایا، اصول استفاده از هندسه NURBS در گردش کار مدلسازی خود را مورد بحث قرار خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012. در این آموزش مایا، اصول استفاده از هندسه NURBS در گردش کار مدلسازی خود را مورد بحث قرار خواهیم داد. NURBS مخفف Non-Uniform Rational B-Spline است، اما برای یک هنرمند سه بعدی بسیار مفیدتر از نام آن است. در این سری از درس‌ها، هندسه NURBS را سریع‌تر می‌کنیم و در مورد روش‌هایی صحبت می‌کنیم که می‌توان از آن در گردش‌های کاری مدل‌سازی استفاده کرد. ما با صحبت در مورد بلوک‌های اصلی NURBS شروع می‌کنیم و به اجزای مختلف NURBS که می‌توان آنها را دستکاری کرد تا به شکل‌هایی که می‌خواهیم دستکاری شود، نگاه می‌کنیم. ما روش هایی برای ایجاد منحنی ها، چارچوب اشیاء NURBS را پوشش خواهیم داد. سپس بسیاری از راه‌هایی را که می‌توانیم از منحنی‌ها برای ایجاد انواع مختلف اشیاء NURBS استفاده کنیم، از چرخش گرفته تا اکسترود کردن و بلند کردن را بررسی خواهیم کرد. ما همچنین در مورد استفاده از سطوح بریده شده برای ایجاد برش های پیچیده صحبت خواهیم کرد و در مورد پارامتر NURBS بحث خواهیم کرد. علاوه بر این، راه‌های اتصال و جدا کردن منحنی‌ها و سطوح، ترکیب اشیاء با Booleans و روش‌های ترکیب چندین شی را با هم بررسی خواهیم کرد. در پایان این آموزش مایا، ایده بهتری در مورد اینکه هندسه NURBS چیست و چگونه می توانید شروع به ادغام آن در گردش کار مدل سازی خود کنید، خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

کاوش NURBS در مایا Exploring NURBS in Maya

  • نورس چیست؟ What Are Nurbs?

  • استفاده از Nurbs Primitives Using Nurbs Primitives

  • ایجاد منحنی ها Creating Curves

  • ایجاد سطوح Creating Surfaces

  • پارامترهای Nurbs Nurbs Parameters

  • کار با Trims Working with Trims

  • ترکیب منحنی ها و سطوح Combining Curves and Surfaces

  • استفاده از Booleans Using Booleans

  • ترکیب چندین سطح Blending Multiple Surfaces

  • بافت سازی اشیاء Nurbs Texturing Nurbs Objects

  • دوخت تکه ها به هم Stitching Patches Together

  • تبدیل Nurb ها به انواع هندسه دیگر Converting Nurbs to Other Geometry Types

نمایش نظرات

آموزش کاوش NURBS در مایا
جزییات دوره
1h 28m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.