آموزش جریان های کاری ZModeler

ZModeler Workflows

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ZBrush همیشه یک ابزار عالی برای ایجاد سریع هندسه به روشی بسیار شهودی و هنرمند پسند بوده است. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R7.ZBrush همیشه یک ابزار عالی برای ایجاد سریع هندسه به روشی بسیار شهودی و هنرمند پسند بوده است. اما مش های پایه بهینه شده و با وضوح پایین معمولاً در برنامه دیگری ایجاد شده و به ZBrush وارد می شوند. با ظهور ZModeler، اکنون می توانید از یک گردش کار مدل سازی جعبه برای ایجاد هندسه پایه عالی استفاده کنید. در این دوره، اصول استفاده از ZModeler را بررسی خواهیم کرد. ما در مورد اقدامات، اهداف، و اصلاح‌کننده‌ها و نحوه عملکرد ZModeler به روشی حساس به زمینه خواهیم آموخت. QMesh یک گزینه عالی برای اکسترود کردن سریع هندسه و جوش دینامیکی نقاط و حذف هندسه غیر ضروری است. شما یاد خواهید گرفت که از ZModeler در ارتباط با Dynamic Subdivision برای ایجاد مدل های صاف بدون استفاده از سطوح مجسمه سازی استفاده کنید. ما همچنین اضافه کردن حلقه های لبه، ایجاد توپولوژی گرد، پر کردن سوراخ ها و برش هندسه را پوشش خواهیم داد. علاوه بر این، ما به سرعت در مورد استفاده از NanoMeshes برای توزیع اشیا در سطح یک سطح صحبت خواهیم کرد. ما با صحبت در مورد استفاده از ZModeler برای کمک به مدل سازی کاراکتر کار را به پایان خواهیم رساند. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R7.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

جریان های کاری ZModeler ZModeler Workflows

  • بررسی اجمالی Zmodeler Zmodeler Overview

  • با استفاده از Qmesh Using Qmesh

  • کار با اهداف Working with Targets

  • استفاده از Zmodeler با Dynamic Subdivision Using Zmodeler with Dynamic Subdivision

  • اضافه کردن حلقه های لبه Adding Edge Loops

  • پل زدن لبه ها و چند ضلعی ها Bridging Edges and Polygons

  • پر کردن سوراخ های چند ضلعی Filling Polygon Holes

  • افزودن Nanomeshes Adding Nanomeshes

  • ایجاد دهانه های گرد Creating Rounded Openings

  • برش هندسه از هم جدا Cutting Geometry Apart

  • ویرایش پایه شخصیت ها Editing Character Bases

نمایش نظرات

آموزش جریان های کاری ZModeler
جزییات دوره
0h 57m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.