آموزش سری حرفه ای: ایجاد تنوع کاراکتر با نقشه های بافت

Professional Series: Creating Character Variation with Texture Maps

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره، جریان های کاری مربوط به ایجاد نقشه های قابل تعویض برای تعریف کاراکترهای مختلف با استفاده از هندسه یکسان را مورد بحث قرار خواهیم داد. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya 2012، ZBrush 4R3، TopoGun. در این دوره، در مورد جریان‌های کاری مربوط به ایجاد نقشه‌های قابل تعویض برای تعریف کاراکترهای مختلف با استفاده از هندسه یکسان بحث خواهیم کرد. در بسیاری از موارد، به عنوان مثال، بازی‌ها، ممکن است شخصیت‌های اصلی داشته باشید که برای پس‌زمینه استفاده می‌شوند. در مورد یک بازی ورزشی، ممکن است طرفداران تشویق کننده در میان جمعیت داشته باشید. در حالی که انیمیشن، و در نتیجه هندسه پایه، می‌تواند ثابت بماند، شخصیت‌ها باید بر اساس تیم‌ها، مکان‌ها و غیره متفاوت به نظر برسند... در این دوره، یاد می‌گیریم که چندین کاراکتر بسازیم و سپس نقشه‌ها را بر اساس آن بسازیم. هندسه یکسان برای تعویض کاراکترهای مختلف روی یک شبکه متحرک قبلی. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، ZBrush 4R3، TopoGun.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

سری حرفه ای: ایجاد تنوع کاراکتر با نقشه های بافت Professional Series: Creating Character Variation with Texture Maps

  • تنظیم صحنه Setting the Stage

  • آغاز مجسمه سازی شخصیت Beginning the Character Sculpts

  • ایجاد تنوع در صورت Creating Facial Variation

  • مجسمه سازی مو Sculpting the Hair

  • کیت باشینگ شخصیت اول Kit Bashing the First Character

  • استفاده از Shadowbox برای جزئیات جرسی Using Shadowbox to Detail the Jersey

  • استفاده مجدد از هندسه Repurposing Geometry

  • نقاشی شخصیت ها Painting the Characters

  • پخت نقشه در توپوگان Baking Maps in Topogun

  • ایجاد نقشه های چشمگیر Creating Specular Maps

  • راه اندازی مواد Setting up Materials

نمایش نظرات

آموزش سری حرفه ای: ایجاد تنوع کاراکتر با نقشه های بافت
جزییات دوره
1h 29m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.