آموزش ایجاد طرح‌بندی UV برای شخصیت‌های کارتونی در 3ds Max

Creating UV Layouts for Cartoon Characters in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره ما از تکنیک های مختلفی برای ایجاد یک طرح UV برای شخصیت دانشمند در 3ds Max استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر. در این دوره ما از تکنیک های مختلفی برای ایجاد یک طرح UV برای شخصیت دانشمند در 3ds Max استفاده خواهیم کرد. هنگام تکسچر هندسه چند ضلعی، داشتن یک طرح UV خوب واقعا مهم است. حتی زمانی که از بسته‌های نقاشی تعاملی مانند Mudbox یا ZBrush استفاده می‌کنید، داشتن یک نقشه UV به خوبی تنظیم شده، اصلاح بافت‌ها را آسان‌تر می‌کند. در این دوره، ما از اصلاح کننده Unwrap UVW و تکنیک های مختلف نقشه برداری آن برای ایجاد طرح های چندگانه UV برای شخصیت کارتونی خود استفاده خواهیم کرد. ما از برخی روش‌های اولیه طرح‌ریزی مانند نقشه‌برداری مسطح یا نقشه‌برداری استوانه‌ای استفاده می‌کنیم و از نقشه‌برداری پوسته‌ای برای باز کردن سر استفاده می‌کنیم. علاوه بر این، ما نگاهی به نحوه کپی و چسباندن UVها در قسمت‌های مختلف کاراکتر و روش‌هایی برای آسان‌تر کردن انتخاب‌های زیر شیء خواهیم انداخت. پس از تکمیل، شما یک طرح UV برای شخصیت دانشمند مدل شده خود خواهید داشت و می توانید برای شخصیت های خود UV ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد طرح‌بندی UV برای شخصیت‌های کارتونی در 3ds Max Creating UV Layouts for Cartoon Characters in 3ds Max

  • UV نقشه برداری شلوار و پیراهن UV Mapping the Pants and Shirt

  • شروع UV ها روی پوشش آزمایشگاهی Starting UVs on the Lab Coat

  • قرار دادن اشعه ماوراء بنفش برای دستکش Laying out the UVs for the Gloves

  • پلت نقشه برداری از چهره Pelt Mapping the Face

  • ایجاد اشعه ماوراء بنفش برای کفش Creating UVs for the Shoes

  • قرار دادن اشعه ماوراء بنفش برای دندان ها و لثه ها Laying out UVs for the Teeth and Gums

  • کپی و چسباندن UV ها Copying and Pasting UVs

  • اضافه کردن اشعه ماوراء بنفش به چشم Adding UVs to the Eyes

نمایش نظرات

آموزش ایجاد طرح‌بندی UV برای شخصیت‌های کارتونی در 3ds Max
جزییات دوره
1h 3m
9
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.