نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این آموزش Unity ، ما می آموزیم که چگونه یک شخصیت 2D متحرک را با استفاده از سلسله مراتب استخوان تهیه و بسازیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 5، Spriter، Photoshop CC 2015. در این آموزش Unity ، ما می آموزیم که چگونه یک شخصیت 2D متحرک را با استفاده از سلسله مراتب استخوان تهیه و بسازیم. ما توجه ویژه ای به مواردی مانند مقیاس گذاری با توجه به فیزیک 2 بعدی ، حرکت شناسی معکوس در 2D ، دستورات Z و م Animلفه متحرک Unity خواهیم داشت. همچنین اسکریپت های کنترل کاراکتر را در Unity می نویسیم و به آنها اختصاص می دهیم. با پایان این آموزش Unity ، شما تکنیک های انیمیشن را آموخته اید که می توانید آنها را در پروژه های بازی خود بگنجانید. نرم افزار مورد نیاز: Unity 5، Spriter، Photoshop CC 2015.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
ایجاد یک شخصیت متحرک 2D برای وحدت
Creating a 2D Animated Character for Unity
-
یادگیری درباره شخصیت ما
Learning About Our Character
-
شکستن شخصیت برای آماده شدن برای Spriter
Breaking up the Character to Prepare for Spriter
-
معرفی Spriter
Introduction to Spriter
-
استفاده از ترتیب Z برای ساختن شخصیت
Using Z Order to Build Character
-
استفاده از استخوان برای بیان شخصیت
Using Bones to Articulate Character
-
برنامه ریزی برای منطق متحرک وحدت
Planning for Unity Animator Logic
-
تهیه کلیپ مرجع در Spriter
Preparing a Reference Clip in Spriter
-
شروع چرخه پیاده روی در Spriter
Starting Walk Cycle in Spriter
-
افزودن بازوهای چرخشی به چرخه راه رفتن
Adding Swinging Arms to Walk Cycle
-
پایان انیمیشن
Finishing the Animation
-
پاکسازی Sprites مرجع از Spriter
Cleaning out Reference Sprites from Spriter
-
واردات از Spriter به Unity
Importing from Spriter to Unity
-
قرار دادن انیمیشن برای شخصیت
Laying out Animations for Character
-
تنظیم پارامترها برای تغییر رفتار شخصیت
Setting up Parameters to Change Character Behavior
-
ایجاد متن رفتار
Creating a Behavior Script
-
ایجاد Spreades متغیرهایی در فتوشاپ در یک زاویه پیش بینی شده
Creating Placeholder Sprites in Photoshop at a Projected Angle
-
تکه تکه کردن چند روح در وحدت
Slicing Multiple Sprites in Unity
-
ویرایش شکل برخورد 2D در وحدت
Editing the Shape of 2D Colliders in Unity
-
مرتب سازی لایه ها و ترتیب مرتب سازی برای Unity Sprites
Sorting Layers and Sorting Order for Unity Sprites
-
نوشتن یک کنترل کننده کاراکتر سفارشی
Scripting a Custom Character Controller
-
شخصیت ورودی به چپ و راست با ورودی کاربر
Facing Character Left and Right with User Input
-
با استفاده از Rigidbody2d Component و Animator برای انتقال شخصیت
Using Rigidbody2d Component and Animator to Move the Character
-
به روزرسانی پروژه ما
Updating Our Project
نمایش نظرات