Shane Whelan

شین ویلان مدرس طراحی بازی در کالج Ballyfermot در دوبلین است و هم اکنون در برنامه مدرک طراحی و انیمیشن بازی تدریس می کند. او همچنین یکی از بنیانگذاران Sneaky Vegetables ، یک شرکت بازی های آموزشی است که در حال حاضر یک بازی داستان سازی شبکه ای بدون عنوان برای کودکان در دست ساخت دارد. وی همچنین دوره هایی را برای طراحی بازی توسعه داده است که در سطح بین المللی اجرا می شوند. شین به طور منظم با Photoshop ، 3ds Max ، Unity ، Mudbox و Unreal Engine 4 کار می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش جعل یک شخصیت 2 بعدی در Unity با استفاده از IK

Rigging a 2D Character in Unity Using IK

در Unity ، ممکن است با مشکلی روبرو شوید که فقط می توانید یک شخصیت را در یک سلسله مراتب متحرک کنید. در این دوره یاد خواهید گرفت که آن را طوری تنظیم کنید که پاهای آن هرگز زمین را از دست ندهند.


آموزش ساخت شخصیت های مبتنی بر هوش مصنوعی با استفاده از Playmaker در Unity

Building AI-driven Characters Using Playmaker in Unity

در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که با ساخت یک بازی کوچک با UI حالت محور ، سیستم کنترل کاراکتر point and click و شخصیت دشمن که توسط حرکت Navmesh و Animator هدایت می شود ، رفتار شخصیت AI را درک کنید.


آموزش ایجاد یک بازی مبتنی بر نوبت در Unity و PlayMaker

Creating a Turn-Based Game in Unity and PlayMaker

این دوره با استفاده از PlayMaker برای Unity 5 متمرکز شده است - افزونه ای که به توسعه دهنده اجازه می دهد تا به سرعت گیم پلی بازی ، سیستم ها ، قوانین و هوش مصنوعی را با استفاده از سیستمی موسوم به Finite State Machines ایجاد کند. نرم افزار مورد نیاز: Unity 5، Playmaker 1.7.8.3.


آموزش ایجاد یک شخصیت متحرک 2D برای وحدت

Creating a 2D Animated Character for Unity

در این آموزش Unity ، ما می آموزیم که چگونه یک شخصیت 2D متحرک را با استفاده از سلسله مراتب استخوان تهیه و بسازیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 5، Spriter، Photoshop CC 2015.


آموزش گردش کار FBX برای Blender to Unity

FBX Workflows for Blender to Unity

بیاموزید که از قدرت Blender استفاده کنید و دارایی های خود را برای استفاده در Unity آماده کنید