آموزش Unreal Engine 5 (UE5): دوره کامل مبتدی

Unreal Engine 5 (UE5): The Complete Beginner's Course

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

Unreal Engine 5 را با این کار بیاموزید!

Unreal Engine یکی از محبوب‌ترین موتورها در استودیوهای AAA از بازی گرفته تا معماری، طراحی محصول و فیلم‌سازی است. به خاطر گرافیک باکیفیت شناخته شده است، از شما می خواهم آن را به نمایش بگذارید.

در پایان این دوره، با ایجاد محیط واقعی واقعی خود از ابتدا تا انتها با دنبال کردن آسان ویدیوها، اصول موتور را یاد خواهید گرفت.

در پیمایش موتور راحت خواهید بود و مفاهیم کلیدی را در پروژه‌های آینده خود به کار می‌گیرید، چه سازنده بازی، برنامه‌نویس، هنرمند یا طراح باشید. نیازی به تجربه قبلی ندارید.

این دوره همه چیزهایی را که برای شروع نیاز دارید، از جمله:

دارد
  • نمای کلی Unreal Engine (نوارهای ابزار، پانل‌ها، مرورگرها..)

  • ایجاد و راه اندازی پروژه ها

  • قرار دادن و تبدیل بازیگران مختلف

  • ایجاد و اعمال بافت و مواد

  • افزودن جزئیات، جلوه های صوتی و نور

به عنوان یک امتیاز، می توانید یک فیلم سینمایی زیبا و ارائه محصول نهایی خود ایجاد کنید..

بهترین روش را از یک توسعه دهنده منتشر شده بیاموزید

اسم من مصطفی است و کارگردان و توسعه دهنده Farmtale در استیم هستم. با سالها تجربه در ساخت بازی و آموزش، بهترین تمرین Unreal Engine 5 را به شما نشان خواهم داد. برای خوب به نظر رسیدن بازی ها کافی نیست، بلکه باید عملکرد خوبی نیز داشته باشند. شما از ابزارهای بهینه سازی مختلف برای دستیابی به عملکرد آماده بازی استفاده خواهید کرد.

به انجمن حمایتی و اشتراک‌گذاری ما در Discord بپیوندید.

شما را در درس 1 می بینیم!

پروژه کلاس شما این است که محیط منظره خود را دنبال کنید و ایجاد کنید. هنگامی که ایده ای دارید، یک محیط ایجاد کنید و دارایی های انتخابی خود را وارد کنید تا تخیل خود را زنده کنید.

برای الهام بخشیدن و ایجاد انگیزه، می توانید پیشرفت خود را در هر مرحله به اشتراک بگذارید.

از دیدن کارهای همه هیجان زده هستم!

منابع

  • مواد درسی

سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • افزودن صدا به محیط Adding Sound to the Environment

  • حالا چی؟ What Now?

  • مقدمه Introduction

  • ابزار نقاشی مش Mesh Painting Tool

  • افزودن شاخه ها Adding Branches

  • درگاه دید و ناوبری Viewport & Navigation

  • انواع نور Light Types

  • اضافه کردن نور جهت دار Adding a Directional Light

  • بافت چیست؟ What is a Texture?

  • مرورگر محتوا The Content Browser

  • استاتیک در مقابل ثابت در مقابل متحرک Static vs. Stationary vs. Movable

  • ایجاد منظره Creating a Landscape

  • اضافه کردن چمن Adding Grass

  • ماده چیست؟ What is a Material?

  • نهایی کردن محیط زیست Finalizing the Environment

  • افزودن لوازم جانبی Adding Props

  • نوار ابزار The Toolbar

  • افزودن مه Adding Fog

  • تنظیم کاشی کاری زمین Adjusting the Ground Tiling

  • محدود کردن استفاده از FPS Limiting the FPS Usage

  • پنل جزئیات The Details Panel

  • مقدمه ای بر مگااسکن های کویکسل Introduction to Quixel Megascans

  • نمونه های مادی Material Instances

  • حالت های نمایش بهینه سازی Optimization Viewmodes

  • ترکیب خواص مواد Blend Material Properties

  • ویژگی های بافت Texture Properties

  • نمودار مواد The Material Graph

  • راه اندازی اولیه روشنایی Initial Lighting Setup

  • افزودن سنگ ها Adding Rocks

  • کارکرد دوربین در Play Making the Camera Work on Play

  • تنظیم بافت های زمین Adjusting the Ground Textures

  • اضافه کردن گودال ها Adding Puddles

  • ایجاد یک ماده ترکیبی Creating a Blend Material

  • پیدا کردن دارایی های ما Finding Our Assets

  • نوردهی دوربین Camera Exposure

  • حجم اهمیت جرم نور Lightmass Importance Volume

  • تنظیم تنظیمات دوربین Adjusting the Camera Settings

  • اضافه کردن کاکتوس ها Adding Cacti

  • چگالی نقشه نور Lightmap Density

  • مجسمه سازی منظره Sculpting the Landscape

  • افزودن دوربین Adding a Camera

  • دانلود Unreal Engine 5 Downloading Unreal Engine 5

  • تنظیم حجم فرآیند ارسال Adjusting the Post Process Volume

  • تنظیم فشرده سازی بافت Adjusting the Texture Compression

  • قرار دادن مش زمین Placing the Ground Mesh

  • ایجاد یک سطح جدید Creating a New Level

  • واردات دارایی Importing Assets

  • سطح جزئیات Level Of Detail

  • افزودن دارایی به Landscape Adding Assets to Landscape

  • تنظیم نورپردازی Adjusting the Lighting

  • اعمال برگردان Applying Decals

  • حجم ارسال فرآیند Post Process Volume

  • افزودن آسمان Adding a Sky

  • نمای کلی پل کویکسل Quixel Bridge Overview

  • The World Outliner The World Outliner

  • ایجاد نشانه های صوتی Creating Sound Cues

  • جایزه: بینش در نورپردازی Boardcraft BONUS: Insight on Boardcraft Lighting

  • ساختن روشنایی Building the Lighting

  • گرفتن اسکرین شات Taking a Screenshot

  • نقاشی زمین Painting the Ground

  • کیفیت در مقابل عملکرد Quality vs. Performance

  • ایجاد پروژه Creating the Project

  • اضافه کردن نور آسمان Adding a Sky Light

  • اندازه بافت Texture Size

  • اضافه کردن شاخه ها Adding Twigs

  • واردات دارایی صدا Importing Sound Assets

نمایش نظرات

آموزش Unreal Engine 5 (UE5): دوره کامل مبتدی
جزییات دوره
5h 45m
66
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
2,879
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Pixel Helmet
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Pixel Helmet Pixel Helmet

توسعه دهنده و ناشر بازی

Pixel Helmet یک توسعه دهنده و ناشر بازی های ویدیویی است که در دانمارک قرار دارد. ما به تازگی اولین بازی خود را Farmtale بر روی پلتفرم Steam منتشر کرده ایم.

ما تصمیم گرفتیم برای ایجاد دوره‌های باکیفیت و به اشتراک گذاشتن دانش خود با انجمن توسعه بازی، در Skillshare شرکت کنیم. یادگیری ممکن است گاهی خسته کننده باشد و هدف ما ایجاد یک تجربه یادگیری سرگرم کننده است.

ما پیشنهاد می‌کنیم دوره‌هایی را در Modeling، Texturing، Unreal Engine، Blueprints، C++، طراحی بازی، و موارد دیگر ایجاد کنیم. اگر در طول دوره به کمک نیاز دارید، لطفاً از طریق Skillshare به ما اطلاع دهید یا در Discord، Twitter یا LinkedIn با ما در ارتباط باشید.